مدیر شرکت هولدینگ گردشگری فلامینگو در جلسه با معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در جلفا از آمادگی برای سرمایه گذاری در زمینه توسعه بوم گردی ارس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 03 June 2018

رقیه حاتمی پور در این جلسه با اشاره به تاکید دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی و آشنایی قبلی نسبت به ظرفیت های گردشگری ارس، آماده همکاری در توسعه صنعت توریسم و همچنین بوم گردی در ارس هستیم.

وی گفت: زمینه های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت گردشگری ارس وجود دارد.

حاتمی پور افزود: برنامه های متنوع در حال اجرا برای اطلاع رسانی مناطق و روستاهای ناشناخته و کمتر شناخته شده برای توسعه بوم گردی و بهبود شاخص های زندگی و معیشت به واسطه رونق گردشگری در این مناطق داریم.

وی ارس را یکی از زیباترین نقاط ایران برای اجرای تورهای گردشگری متنوع برشمرد و گفت: برنامه های فلامینگو برای اطلاع رسانی و تبلیغ ایران زیبا به مردمان سراسر جهان بوده و تاکنون برنامه های مختلف در سطح ملی و بین المللی برگزار کرده است.

در این جلسه یوسف داداش زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز ارس را یکی از پیشگامان فعال در توسعه صنعت توریسم و بوم گردی اعلام کرد و با اشاره به ارائه مشوق های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ارس، گفت: سرمایه گذاری های خوبی برای حفظ آثار تاریخی و فرهنگی و دسترسی به مناطق گردشگری ارس انجام شده و حمایت های جدی سازمان در این زمینه ادامه دارد.

شایان ذکر است، منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و در حاشیه رودخانه ارس زمینه ساز فعالیت های اقتصادی در بخش های تولید، تجارت، گردشگری، کشاورزی، صادرات و بازرگانی بوده و به دلیل وجود ظرفیت های بالقوه گردشگری و امکان سرمایه گذاری در بخش های مختلف این صنعت، همواره مورد توجه آژانس های گردشگری ایرانی و خارجی می باشد.

خاطرنشان می کند، اولین خانه بوم گردی منطقه آزاد ارس در نوروز امسال در محدوده نوردوز (مرز ایران و ارمنستان) این منطقه آغاز بکار کرد. روستاهای تاریخی و طبیعت بکر منطقه آزاد ارس موجب ارائه مشوق های سرمایه گذاری برای رونق صنعت توریسم از سوی سازمان منطقه آزاد ارس شده و توجه طرفداران این صنعت و محیط زیست را به ارس جلب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :