کد خبر: ۶۱۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 03 June 2018
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام حزن انگیز ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) ، سالگرد رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ، قیام تاریخی مردم ظلم ستیز ایران و لیالی قدر پیامی منتشر نمود.
در متن این پیام آمده است :
«خرداد ۱۳۶۸روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و روز وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که پیر و جوان صاحب عزا شدند.
 
پیام مدیرعامل شرکت گاز استان به مناسبت ایم الله 14 و 15 خرداد

امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.
این روزها چه نیکوست به مناسبت 14 خرداد از بنیانگذار جمهوری اسلامی و در روز 15 خرداد از آن مردمانی یاد کرد که با از خود گذشتگی، زمینه ساز نظام اسلامی شدند.
یاد و خاطره امام خمینی (ره) و همرزمان آن شخصیت تاریخ ساز،‌ در قیام خونین 15 خرداد گرامی باد.

از طرف دیگر تقارنی بین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی با مناسبت شبهای قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت مولی الموحدین رخ داده است. اين ليالي پرنور از رحمت الهي فرصتي است مغتنم و بي‌بديل براي بندگان تا بار ديگر دل‌هاي خود را از آلودگي‌هاي دنيوي زدوده و دمي را در سايه بندگي و عبوديت، به بازسازي درون و رسيدن به خلوص معنوي سپري کنند.

اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ علي (ع) زير باران رحمت “ليله القدر” مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و شايد به مضمون قدر که مي‌گويند از هزار ماه برتر است دست‌يابيم گرچه ما را بر عظمت و شناسايي آن راهي نيست.
رحمن خادم
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار