رئیس هیات هندبال استان گیلان در دیدار با معاون استاندار:
تابناک / رئیس هیات هندبال استان گیلان و جمعی از مسئولین این هیات با علی‌اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری گیلان دیدار کردند.
کد خبر: ۶۱۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰ 02 June 2018

تابناک / رئیس هیات هندبال استان گیلان و جمعی از مسئولین این هیات با علی‌اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استانداری گیلان دیدار کردند.

 

با اقدامات غیر قانونی فضای ورزشی در اختیار هیات تصرف شد! / سال‌های پرتلاطمی را ورزش گیلان سپری کرد و 4 سال گذشته فقط در حالت درگیری‌ها و حواشی گذشت! / فضایی برای تمرینات تیم‌های هیات نداریم! +تصویر

 

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان گیلان؛ غلامحسین عباسی در این دیدار بابیان اینکه وقتی این هیات را تحویل گرفتیم پس از چند سال توقف در فعالیت‌های هیات، با کمک همه دوستان از صفر شروع کردیم، تصریح کرد: ما توانستیم در طول این مدت بحث استعدادیابی، برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات گوناگون، کارگاه‌ها و همایش‌های داوری و مربیگری، میزبانی از کلاس‌های سطح کشوری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای میزبانی مسابقات کشوری و ... دنبال کنیم.


وی افزود: باوجوداینکه برخی هیات های ورزش‌های شناخته‌شده‌تر به‌راحتی درآمد کسب می‌کنند اما هیات ما درآمد خاصی نداشت ما در این راستا با مسئولین اداره ورزش و جوانان نشست داشتیم و قرار براین شد در چهارچوب قانون یکی از اماکن ورزشی را هیات اجاره کند و بخشی از درآمد صرف هزینه‌های هیات و توسعه این ورزش و بخشی دیگر به خزانه دولت بازگردد، حدود یک سال با این طرح به یک درآمد پایدار برای هیات رسیدیم اما پس از مدتی مشکلاتی توسط افرادی برایمان ایجاد شد.


رئیس هیات هندبال استان گیلان گفت: با اقدامات غیر قانونی و سنگ‌اندازی‌های برخی افراد فضای ورزشی که به صورت قانونی به اجاره هیات در آمده بود دیگر در اختیار هیات نیست و تصرف شده است و هم اکنون فضایی حتی برای تمرینات تیم‌های هیات نیز نداریم.


عباسی عنوان کرد: در چند سال اخیر سال‌های پرتلاطمی را ورزش گیلان سپری کرد، بنده نیز تا مدتی پیش به‌عنوان دستیار ویژه مدیرکل بودم که بنا به انتقاداتی که داشتم از این سمت استعفا دادم، امیدواریم به‌دوراز شعار دادن به فکر توسعه و بازگشت آرامش به ورزش باشیم، 4 سال گذشته فقط در حالت درگیری‌ها و حواشی گذشت که این فضا باید تلطیف شده و بهبود یابد تا آرامش به ورزش استان بازگردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار