فرماندار کهگیلویه در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد؛
جلسه شورای آموزش و پرورش کهگیلویه با محوریت ساماندهی لباس فرم مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 30 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، صبح روز یکشنبه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور مدیران ادارات در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:استفاده از لباس فرم باعث هماهنگی بین دانش آموزان مدارس شده و از ترویج استفاده از لباس ها با مارک ها و تصاویر متفاوت پیشگیری می کند.

پوزش یادآور شد: اشکالاتی نظیر یکنواختی، کیفیت پایین و رنگ نامناسب در استفاده از لباس فرم برای دانش آموزان مطرح گردیده است که این اشکالات با همفکری و همکاری و تشکیل یک کارگروه متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش، اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت قابل رفع است.

وی افزود: استفاده از رنگ های مناسب، جنس با کیفیت و داخلی برای دانش آموزان می تواند مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد:مجوز و قرارداد همکاری با واحدهای صنفی خیاط بر اساس توانایی و ظرفیت واحد صنفی و رعایت عدالت در توزیع صادر گردد.

پوزش با اشاره به در پیش بودن اوقات فراغت و نگرانی خانواده ها از آسیب های اجتماعی بر ضرورت بهینه‌سازی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تأکید کرد.

وی به اجرای برنامه های مدون از سوی ادارات ذیربط چون هلال احمر، ارشاد و فرهنگ اسلامی، کمیته امداد، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و همچنین سازمان تبلیغات در راستای خروجی مناسب تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار