معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از بنیاد نخبگان استان یزد که به عنوان برگزار کننده برتر جشنواره ابتکارات رویش در کشور انتخاب شد، تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 27 May 2018

جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زردکوه در سال 1396 به میزبانی بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد، از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان "جشنواره برتر رویش در سال 1396" انتخاب شد.

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، از رئیس و کارکنان بنیاد نخبگان استان یزد که توانستند با همت والا در برگزاری جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش، عنوان جشنواره‌ی برتر رویش کشور را کسب کنند تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: جشنواره‌های اختراعات و ابتکارات رویش، سرآغازی بر شناسایی خلاقیت‌های فناورانه و ذهنیت‌های نوآورانه‌ی فرزندان ایران اسلامی است که محیطی مناسب را برای شکوفایی این نوآوری‌ها در راستای تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی فراهم می‌آورد.

تلاش مشفقانه و جهد خالصانه آن برادر گرامی در برگزاری جشنواره منطقه‌ای اختراعات و ابتکارات رویش زردکوه در آذر 1396، سبب شده که این جشنواره در میان سایر جشنواره‌های برگزار شده در کشور، از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان «جشنواره برتر رویش در سال 1396» برگزیده شود. این توفیق را صمیمانه به جنابعالی و سایر همکاران گران‌قدر شادباش عرض می‌کنم و از خداوند حکیم، تندرستی و سرافرازی روزافزون حضرتعالی را خواستارم.

به گزارش تسنیم؛ جشنواره‌های اختراعات و ابتکارات بنیاد نخبگان هر سال در سراسر کشور به منظور شناسایی اختراعات برگزیده و حمایت از آن‌ها برای تجاری سازی برگزار می‌شود که در جشنواره رویش استان یزد، 172 طرح در مرحله اول نام نویسی کردند که از این تعداد 99 طرح به مرحله حضوری داوری انتخاب شدند و در نهایت پس از ارزیابی هیات داوران 26 طرح به عنوان اختراع سطح 3 از حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان برخوردار شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار