معاون امور استانهای سازمان صنعت ،معدن و تجارت کشور در جیرفت گفت:امسال اعطای تسهیلات رونق تولید به پروژه های صنعتی بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار وزارت صنعت ،معدن و تجارت است.
کد خبر: ۶۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 23 May 2018

آقای موفق افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی حمایت از اعطای تسهیلات به پروژه های بالای 60درصد پیشرفت فیزیکی در کشورواحدهای تولیدی نیمه تمام در دستور کار ویژه وزارت خانه قرار گرفته است به طوری که امسال به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد تسهیلات پرداخت خواهد شد.
وی از پرداخت تسهیلات برای نوسازی واحدهای صنعتی و تعمیر و بازسازی خطوط تولید در واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: برای بالا بردن کیفیت کالاهای تولید داخل بایستی کارخانه ها و واحدهای صنعتی به روز شوند و خطوط تولید نوسازی شوند.
وی میزان پرداخت تسهیلات به هر استان را بر اساس شرایط هر استان و نیازمندی آن اعلام کرد و گفت: امسال مشوقهای صادراتی و بسته های حمایتی از صادر کنندگان هم در دستور کار وزارت خانه صنعت ،معدن و تجارت است تا تولیدات داخلی فرصت و زمینه خوبی برای صادرات پیدا کنند.
معاون امور استانهای سازمان صنعت ،معدن و تجارت از واحدهای صنعتی نیازمند تسهیلات خواست درخواست خود را به سازمان صنعت،معدن و تجارت محل اجرای طرح خود تحویل دهند تا در ردیف دریافت تسهیلات قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار