مسئول امور قرآنی اوقاف کرمان گفت: در راستای اجرای نیات واقفین خیراندیش کرمانی طی سال جاری بیش از ۱۰ هزار جلد قرآن کریم در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 23 May 2018

حجت الاسلام مختار یعقوبی گفت: در راستای اجرای نیات موقوفات منطبق و کمک‌های خیرین نیکوکارامسال بیش از ۱۰ هزار جلد قرآن کریم درمحل مساجد، اماکن متبرکه و محافل قرآنی استان توزیع می‌شود.

وی افزود: اداره کل اوقاف هرساله در جهت تأمین کتب محافل قرآنی اقدام به توزیع قرآن می‌کند که در همین راستا سال گذشته ۶ هزار جلد کتاب در بین مساجد استان توزیع شد.

یعقوبی بابیان اینکه اکرمان یکی از استان‌های شاخص به لحاظ کمیت ثبت موقوفات در کشور است تصریح کرد: در حوزه مسائل و حوزه‌های قرآنی با کمبود موقوفات مواجه هستیم که خوشبختانه با تبلیغات گسترده ترویجی سنت حسنه وقف طی سالیان خیر شاهد رشد موقوفاتی در جهت این امر مهم در استان هستیم.

وی گفت:این اداره در راستای مشارکت در مراسم جمع خوانی روزانه قرآن کریم ایام ماه مبارک رمضان در محل حسینه ثار الله شهرستان کرمان، از سال گذشته تعداد یک هزار جلد کتب قرآن کریم به این محفل نورانی اختصاص داده وامسال نیز از این کتب در مراسم جمع خوانی قرآن کریم استفاده می‌شود.

یعقوبی افزود: امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۴ هزار جلد کتب از محل نیات موقوفات استان خریداری شده که در بین مساجد، تکایا، محافل قرآنی و امامزادگان سراسر استان توزیع می‌شود که در همین راستا نیز تعداد ۶ هزار کتب همزمان با دهه فجرانقلاب اسلامی و هفته وقف در استان توزیع خواهد شد.

مسئول امور قرآنی اوقاف کرمان به اجرای طرح وقف مصحف شریف قرآن کریم در استان اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند تعداد کتب مورد نیاز خود را به قیمت ۷ هزار تومان برای هر جلد کتاب خریداری و برای هرنیت خود اهداء نمایند که علاوه بر سهیم شدن در این کار خیرنام خود را به عنوان واقف قرآنی ثبت نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار