️جانشین فرماندهی انتظامی جیرفت از کاهش ۳۴ درصدی جرایم خشن در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 23 May 2018

سرهنگ رضا محمد رضایی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: کاهش جرائم و ارتقاء امنیت نیاز اساسی و محور توسعه در جامعه است و با تلاش شبانه روزی و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان و همکاری خوب مردم در ۲ ماهه نخست امسال وقوع جرایم خشن شامل (قتل، تیراندازی، سرقت به عنف، نزاع و درگیری) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: یکی از مهمترین و کارآمد‌ترین روش‌های پیشگیری از جرایم بالا بردن سطح آگاهی شهروندان می‌باشد که در این راستا معاونت اجتماعی پلیس شهرستان با محوریت اقدامات آموزش همگانی شامل: برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها، آموزش غیر حضوری مردم از طریق بیلبورد‌های آموزشی و دیوارنویسی در سطح شهر نقش تاثیرگذاری در کاهش جرائم داشته است.

سرهنگ محمد رضایی تصریح کرد: به طور قطع اگر آگاه‌سازی عمومی به اشکال مختلف با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه محقق شود بسیاری از جرائم و معظلات که ناشی از عدم آگاهی شهروندان است به حداقل خواهد رسید.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در برقراری امنیت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و اختلال در نظم عمومی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدام مناسب انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار