مسئول هماهنگی امور استانهای معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت با اشاره به ضرورت راه‌اندازی پایانه صادرات مواد معدنی در جنوب استان کرمان گفت: رفع مشکل واحدهای تولیدی در کارگروه‌های تولیدی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 23 May 2018

ایرج موفق امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار‌داشت: در وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سال 97 برای حمایت از پروژه‌های نیمه تمام تسهیلات رونق در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این تصمیم در وزارت خانه گرفته شده تا بتوانند پروژه‌های خود را به بهره‌برداری برسانند افزود: در قانون بودجه 97 توجه ویژه‌ای به نوسازی شده و تسهیلات کم بهره‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی امور استانهای معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت معدن و تجارت بیان کرد: پایانه صادراتی جیرفت باید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد چرا که یکی از زیر ساخت‌های مهم برای محصولات این منطقه است.

وی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل‌های جنوب کرمان می‌طلبد پایانه صادرات مواد معدنی در جنوب کرمان نیز راه‌اندازی شود چرا که جنوب کرمان از لحاظ معدنی در کشور حرف برای گفتن دارد افزود: در این صورت می‌شود شرایط معدنی منطقه را تا 25 درصد افزایش داد.

موفق با اشاره به اینکه در سال جاری رفع مشکل واحد‌های تولیدی در کار گروه‌های تولیدی در دستور کار قرار دارد گفت: بازدید و رسیدگی اعضای کار گروه رفع موانع تولید در جهت رسیدگی به مشکلات تولیدی معادن است که یکی از وظایف اصلی این نهاد است.

وی با بیان اینکه امیدوارم روز به‌روز شاهد پیشرفت جنوب کرمان باشیم و اشتغال بیشتری در این منطقه ایجاد شود تصریح کرد: مشکلات معدنی در این منطقه را با اولویت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مسلم مروجی به‌عنوان سرپرست جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان معرفی شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار