مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان کاهش حجم آب‌های سطحی خوزستان را از عوامل خشکسالی دانست و گفت: اولویت اول ما تأمین آب 57 شهر استان است و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم در تابستان مشکلات را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۶۰۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 20 May 2018

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه حساسیت و سختی تأمین آب باید برای مردم شفاف شود، اظهار کرد: امروزه وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که صرفه‌جویی در مصرف آب باید مدنظر همه قرار گیرد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: همه مردم باید از مسئله کم آبی آگاه شوند و این موضوع فقط با فرهنگ سازی صحیح و اصولی قابل انتقال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از اقدامات انجام شده عنوان کرد: حل برخی از مشکلات این حوزه و رفع دغدغه‌ها موجب می‌شود که شهروندان تلاش‌های انجام شده را ببینند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم خوزستان از جمله اهداف راهبردی ما در این شرکت است و امیدواریم که با تلاش‌های 24 ساعته بتوانیم در تأمین و توزیع آب مورد نظر مردم گام برداریم.

صادق حقیقی پور افزود: یکی از اهداف اصلی ما در سال پیش رو فرهنگ سازی در حوزه مصرف آب است چرا که استان خوزستان درگیر مسائل مربوط به خشکسالی است و با صرفه جویی در مصرف می‌توانیم آسیب‌های وارد آمده از خشکسالی را کاهش دهیم.

وی کاهش حجم آب‌های سطحی خوزستان را از عوامل خشکسالی دانست و گفت: اولویت اول ما تأمین آب 57 شهر استان است و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم در تابستان مشکلات را به حداقل برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار