شرکت خریدار باشگاه تراکتور در واکنش به شایعات بیانیه ای منتشر کرد .
کد خبر: ۶۰۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 18 May 2018

با اعلام واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز به بخش خصوصی و اعلام آمادگی محمدرضا زنوزی بعنوان مالک و رئیس هئیت مدیره گروه سرمایه گذاری دریک، وی بعنوان جدی ترین گزینه واگذاری تراکتور مطرح شده تا تمامی اخبار و حواشی مطروحه در رسانه ها پیرامون این شرکت باشد.

 دیروز در برخی رسانه ها مذاکرات مجموعه دریک با امیر قلعه نویی و به واسطه ارتباطات دوستانه این مربی موفق با مالک مجموعه دریک منتشر شد که در اینباره روابط عمومی مجموعه دریک مسائلی را مطرح کرد تا این تیم وارد بازی های رسانه ای نگردد.

روابط عمومی گروه سرمایه گذاری دریک نوشت: جناب امیر قلعه نویی یکی از برترین مربیان تاریخ لیگ برتر ایران می باشد که همیشه نام اش در کنار تیم های موفق بوده و خواهد بود. مهندس محمدرضا زنوزی نیزهمیشه ازامیر قلعه نویی به نیکی یاد کرده وارتباطات برادرانه ای دارند ومهندس زنوزی با دوستان و نفرات نزدیک خود آغازگر یک همکاری نبوده اند تا با توجه به مشکلات پیرامون همکاری، بر ارتباطات دوستانه لطمه ای وارد نشود.

 

با تمام احترام و علاقه به جناب اقای امیر قلعه نویی که دوستی دیرینه وصمیمى با مهندس زنوزى دارند هیچ مذاکره ای بابت سرمربیگری باشگاه تراکتورسازی با جناب قلعه نویی نداشته است.

 

متذکر میشویم که تا اعلام رسمی واگذاری باشگاه تراکتورسازی به مجموعه سرمایه گذاری دریک، این مجموعه هیچگونه فعالیتی با نام باشگاه فرهنگی ورزشى تراکتورسازی تبریز نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :