مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اعلام این خبر گفت : اولین نمایشگاه عکس حیات وحش همزمان با روز پرندگان مهاجر از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت در محل گالری فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 10 May 2018

به گزارش تابناک : فردین حکیمی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه تابلوهای عکس مربوط به هنرمند عکاس آقای علی اکبر رشوند به نمایش گذاشته خواهد شد و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روزه از تاریخ ۲۰ الی ۲۷ اردیبهشت ماه و از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰  از نمایشگاه مذکور بازدید نمایند.

وی با اشاره به نقش هنر بویژه عکاسی در حفظ محیط زیست گفت: تلفیق بین هنر و محیط زیست و بیان تهدیدات، چالشها و بحرانهای زیست محیطی با زبان هنر موجب افزایش مسئولیت پذیری و افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حیات وحش در بین مخاطبین میگردد .

حکیمی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاهها نیز موجب آگاه سازی و جلب گرایش مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به حفظ و مراقب از حیات وحش خواهدو امید است با برگزاری این نمایشگاهها،  فرهنگ حفاظت و مهربانی با حیات وحش در جامعه و به خصوص در بین نسل‌های‌آینده نهادینه شود.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار