نماینده مردم ‌اقلید در مجلس شورای اسلامی از آغاز اجرای خط راه‌آهن شهرستان ‌به ‌یاسوج ‌خبرداد.وی همچنین به آخرین وضعیت طرح راه‌آهن اقلید - یزد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته
کد خبر: ۶۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 11 July 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:الیاس طاهری اظهار داشت: اجرای خط ریلی اقلید به یاسوج در مرحله نخست به مسافت 22 کیلومتر از اقلید آغاز شده و پیمانکار طرح نیز تجهیز کارگاه را انجام داده است.

طاهری با بیان اینکه اجرای این طرح ریلی تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و گردشگری شهر اقلید و یاسوج به‌دنبال دارد، بیان کرد: درخواست ما از مسئولان متولی تسریع در اجرای این طرح و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای به موقع آن است.

نماینده مردم ‌اقلید در مجلس شورای اسلامی به آخرین وضعیت طرح راه‌آهن اقلید - یزد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد که با اتصال راه‌آهن اقلید به یزد این شهرستان به چهارراه ریلی تبدیل شده و امکان دسترسی از طریق خطوط ریلی به فارس، یزد، مشهد و کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌شود.

 طـرح راه آهـن یزد - اقلید به طول 274 کیلومتر، بصورت یک خطه، طراحی شده است. این طرح در مسیر خود از شهرهای یزد، مهریز، ابرکوه و اقلید، عبور می‌کند. همچنین تعداد 11 ایستگاه شامل 9 ایستگاه درجه 3، یک ایستگاه درجه 2 و یک ایستگاه درجه 1 در این مسیر در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: نماینده مجلس ، اقلید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار