مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: گروه پژوهش و نخبگان کانون شهید محمدیانی سبزوار رتبه اول و دوم مسابقات دانش آموزی هوافضای خراسان رضوی را در رشته موشک آبی را کسب کرد.
کد خبر: ۵۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 01 May 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در مشهد ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) و گرامیداشت هفته معلم گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گروه پژوهش و نخبگان کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی شهرستان سبزوار در اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا فضای استان خراسان رضوی در سال ۹۷ که در شهر جدید گلبهار برگزار شد موفق به کسب رتبه های اول و دوم رشته موشک آبی این دوره از مسابقات شدند.

 

وی اظهارداشت: در این دوره از مسابقات که برای اولین بار و به همت پژوهش سراهای دانش آموزی استان خراسان رضوی برگزار گردید، بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های گلایدر، هواپیمای کشی، نجات تخم مرغ و موشک آبی با هم به رقابت پرداختند.

 

عبداللهی کانون های مساجد را محلی برای رشد و بالندگی فرهنگی نوجوانان و جوانان در راستای تبدیل شده به سرمایه های عظم انسانی برای کشور دانست و ادامه داد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از تمامی برنامه ها و طرح های کانون های مساجد در تمامی زمینه ها به صورت مستمر حمایت می کند.

 

گفتنی است اولین دوره مسابقات دانش آموزی هوا فضای خراسان رضوی در سه مقطع ابتدایی، متوسط اول و متوسط دوم در رده دختران و پسران با حضور ۵۷ تیم در شهر جدید گلبهار برگزار گردید.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار