با كسب 8 مدال طلا، نقره و برنز
تيم پسران هيات دووميداني قم مقتدرانه بالاتر از ديگر رقباي خود روي سكوي نخست مسابقات دووميداني قهرماني پسران جوان كشور ايستاد.
کد خبر: ۵۹۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 30 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، پایان مسابقات دوومیدانی جوانان پسر کشور در حالی با قهرمانی تیم هیات دوومیدانی قم همراه بود که در این پیکارها 10 دوومیدانی‌کار قم حضور داشتند و استعدادهای دوومیدانی قم با کسب هشت مدال طلا، نقره و برنز سکوی نخست کشور را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان پسر کشور تعداد 230 دوومیدانی‌کار از استان‌های مختلف کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با یکدیگر پیکار کردند و سرانجام عنوان قهرمانی با دو نشان طلا، پنج نقره و یک برنز به تیم هیات دوومیدانی قم اختصاص یافت و تیم‌های همدان، تهران (الف)، لرستان، آذربایجان شرقی و خراسان‌رضوی در جایگاه‌های دوم تا ششم ایستادند.

در رشته پرش با نیزه این مسابقات مدال‌های نقره و برنز به نمایندگان قم اختصاص یافت، در حالی که سیدعلی حسینی پرنده جوان و آینده‌دار قم با رکورد سه متر و 60 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و محمدعلی زابلی دیگر نماینده قم نیز با همین رکورد به مقام سوم بسنده کرد.

در رشته 200 متر که حد نصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 21 ثانیه و 20 صدم ثانیه بود، علی قاسم‌بابایی از قم با زمان 21 ثانیه و 89 صدم ثانیه قهرمان شد و در رشته 110 متر با مانع که حد نصاب مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 14 ثانیه و 10 صدم ثانیه بود، علی کشاورز از قم با زمان 14 ثانیه و 32 صدم ثانیه قهرمان شد و دومین مدال طلای تیم قم را به ارمغان آورد.

در رشته 100 متر که حد نصاب پیکارهای جوانان آسیا 10 ثانیه و 60 صدم ثانیه بود علی قاسم‌بابایی از قم با زمان 10 ثانیه و 87 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد و دومین مدال خود را از این رشته کسب کرد، ضمن اینکه در رشته 1500 متر با حد نصاب سه دقیقه و 55 ثانیه برای پیکارهای آسیایی، محمد دادالله‌زهی از قم با زمان چهار دقیقه و هشت ثانیه و 93 صدم ثانیه سوم شد و به مدال برنز رسید.

در رشته پرتاب وزنه که حد نصاب حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 17 متر و 50 سانتیمتر بود، محمدتقی مهرعلی از قم با پرتابی به میزان 16 متر و 55 صدم سانتیمتر نایب قهرمان شد، و در رشته چهار در 100 متر امدادی تیم قم با زمان 43 ثانیه و 27 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار