عمليات اجرايی طرح آبرسانی و احداث ايستگاه پمپاژ شهر شرافت شوشتر آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 30 April 2018

صادق حقيقی پور مديرعامل شرکت آبفا خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: عمليات اجرايی تكميل مخزن ٣ هزار و ٥٠٠متر مكعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تاسیسات برقی در تاسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر آغاز شد.

وی افزود: اين پروژه با اعتباری بالغ بر ٢ميليارد و ٥٠٠ ميليون تومان از محل اعتبارات عمرانی و در مدت زمان ١٠ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مديرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به هدف پروژه بيان كرد: تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرايی اين پروژه است.

وی به پروژه اصلاح شبكه در شهر شرافت اشاره و خاطرنشان کرد: عمليات اجرايی پروژه اصلاح بخشی از شبكه توزيع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نيز آغاز شده است.

حقيقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبكه و تاسيسات آب شهر شرافت گفت: اين پروژه با هدف كاهش ميزان پرت و هدر رفت آب ناشی از ميزان و طول شبكه فرسوده و كاهش شكستگی‌های متعدد در بخش‌هايی از شبكه كه به دلايل مختلف از جمله فرسودگی بوده، اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: اين پروژه در مدت زمان ٦ ماه و از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بيش از ١١ ميليارد ريال اجرايی خواهد ‌شد.

مديرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان كرد: طول اجرايی پروژه اصلاح شبكه بيش از ٩ كيلومتر است و بعد از بهره‌برداری ٣٠٠ فقره انشعاب واگذار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار