فرمانده انتظامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزايش 55 درصدي كشفيات مواد مخدر در فروردين ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 29 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت:در طرح ريزي عملياتي پليس استان مرکزی در برخورد با معضل مواد مخدر در سال جاري، برنامه ريزي جامع و هدفمندي در برخورد با قاچاقچيان، خرده فروشان و معتادان مواد مخدر پيش بيني و اجرايي شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به افزايش 55 درصدي كشفيات مواد مخدر در فروردين ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بيان داشت:‌ در اين برنامه ريزي در فروردين ماه سال جاري در حدود 402 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری  25 قاچاقچي و انهدام 3 باند تهیه و توزیع مواد افیونی خاطر نشان کرد: در این عملیات ها همچنين يك هزارو 453 معتاد نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

عزیزی در پایان با اشاره به تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با مواد مخدر تاكيد كرد و گفت:‌ شهروندان در كليه ساعات شبانه روز مي توانند از طريق تلفن 110 نسبت به ارائه گزارش ها و اطلاعات خود پيرامون معضل مواد مخدر اقدام كنند و بررسي و اقدام لازم از سوي پليس انجام پذيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار