رئیس اداره ورزش و جوانان چرام:
بخشایی ، با تشکر از شورا و شهرداری قبلی در کمک به اداره ورزش و جوانان چرام بیان کرد:بخشی از کمک به هیات ها توسط خیرین صورت می گیرد.
کد خبر: ۵۹۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 24 April 2018
به گزارش تابناک از از چرام ، نشست مشورتی بررسی مشکلات ورزش و جوانان شهرستان چرام با رئیس اداره ورزش و جوانان،روسای هیات ها، پیشکسوتان و به میزبانی شورای شهر چرام در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد. 
علیمرادبخشایی رئیس اداره ورزش و جوانان چرام در این نشست با اشاره به مشکلات و همچنین فعالیت های این اداره گفت:هیئت های ورزشی نباید منتظر کمک های این اداره باشند چرا که بخشی از پول از طرف استان به حساب آنها واریز می شود. 
وی بیان کرد:از برگشتی اماکن ورزشی ما می توانیم بخشی از آن را به هیات ها کمک کنیم. 
بخشایی با اشاره به مشکلات زیرساختی ورزش چرام گفت:این از عهده من برنمی آید و دست استاندار و نماینده است. 
وی افزود:من 1میلیارد و 500میلیون تومان برای سالن ورزشی سرفاریاب اعتبار گرفتم. 
رئیس اداره ورزش و جوانان چرام در ادامه گفت:1میلیارد هم برای ورزشگاه چرام اعتبار گرفتم که 830میلیون تومان آن تخصیص یافته است. 
بخشایی با اشاره به بحث فاکتورسازی ها گفت:اگر تخلفی کردم پاسخگو هستم. 
وی با تشکر از شورا و شهرداری قبلی در کمک به اداره ورزش و جوانان چرام بیان کرد:بخشی از کمک به هیات ها توسط خیرین صورت می گیرد. 
وی در پایان گفت : 30 هیئت فعال و غیرفعال در شهرستان چرام فعالیت دارد. 

بنا بر این گزارش ، علی تقوی از پیشکسوتان ورزش ضمن انتقاد از ورود سیاست به ورزش در چرام  افزود متاسفانه ورود سیاست در ورزش چرام مانند سم مهلکی ورزش رو نابود کرده تقوی در ادامه افزود استخر چرام به علت فشار افکار عمومی و رسانه ها چند روزی به صورت نمادین شروع به کار کرد ودوباره تعطیل شد  وی با انتقاد از اداره ورزش جوانان اظهار داشت ورزش کشتی درچرام 20 سال پیش در رتبه های اول تا سوم بود اما اکنون کشتی ما کجای ورزش است ومتاسفانه کشتی در چرام عملا تعطیل می باشد تقوی گریزی هم به تعداد هییت های ورزشی در چرام زد وافزود درچرام بالای 26 هیئت ورزشی به صورت اسمی داریم اما متاسفانه فقط 5 الی 6 هیئت آن اون هم با ابتکار رئیس هیئت فعال می باشند.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
باور کنید که خودت هم میدانی اصلا آدم نرمالی نیستی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار