فر توکار لتو بهترین گزینه است برای آن که تجربه طعمی آتش پز را در قالب پلتفرمی امن، ساده و سریع به آشپزخانه خود بیاورید. بهتر است قبل از خرید یکی از آن ها، تفاوت های آن ها را بشناسید. یک آشپزخانه شیک با قابلیت های عالی تقریباً قلب یک خانواده شاد است.
کد خبر: ۵۹۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 24 April 2018

آتش، طعم همه چیز را تغییر می دهد، حتی خوراکی های ساده ای مانند سیب زمینی یا چای اگر روی آتش درست شوند طعم و مزه دیگری دارند. ما به وسیله فرهای گازی می خواهیم همان تجربه را به خانه خود بیاوریم. هنوز هم خیلی ها معتقدند غذایی که با شعله درست می شود طعم متفاوتی با غذایی که در مایکروفر درست می شود، دارد. فر توکار لتو  بهترین گزینه است برای آن که تجربه طعمی آتش پز را در قالب پلتفرمی امن، ساده و سریع به آشپزخانه خود بیاورید. بهتر است قبل از خرید یکی از آن ها، تفاوت های آن ها را بشناسید. یک آشپزخانه شیک با قابلیت های عالی تقریباً قلب یک خانواده شاد است.

فر توکار لتو ترکیبی برنده از طعم خوب و سبک پیشرفته

از فر ها خاطرات خوشمزه ای داریم، فر ها به ما این امکان را می دادند تا تجربه یک کیک عالی یا پیتزای خانگی را در خانه به شکل سالم تر و خوشمزه تری کسب کنیم. غذایی که در فر پخته می شود، خوش طعم تر از غذایی است که روی گاز پخته شده، فوت کوزه گری فر ها در پختن خوش طعم تر غذاها این است که حرارت یکنواختی ایجاد می کنند و به این ترتیب تمام قسمت های غذا با حرارت یکسانی پخته می شود. به طور کلی با شنیدن کلمه فر، احتمالاً اولین چیزی که برای شما تداعی می شود همان فرهایی هستند که روی اجاق گاز ها نصب بودند. اما با مرسوم شدن اجاق گازهای صفحه ای، دو نوع دیگر از فر مرسوم شد: فر دیواری یا توکار و فر رومیزی. فرهای توکار یعنی نصب آن ها از داخل کابینت صورت می گیرد و از لحاظ سیستم حرارت دهی و نحوه پخت و پز غذا به فر گازی، فر برقی و فر ترکیبی (کانوکشن) دسته بندی می شود. فرهای گازی از گاز شهری و فرهای برقی از برق استفاده می کنند.

فر توکار لتو ترکیبی برنده از طعم خوب و سبک پیشرفته

فر گازی بهتر است یا برقی؟

با توجه به قیمت بالای برق نسبت به گاز، فر گازی از لحاظ مصرف انرژی ارزان تر و اقتصادی تر است و البته معایبی هم دارد. فر گازی یک محیط پخت و پز مرطوب ایجاد می کند و این پخت مرطوب سبب می شود غذای شما کم تر خشک بشود که با توجه به اینکه فر خود را بیشتر برای پختن چه چیزی روشن می کنید، می تواند یک حسن یا یک عیب باشد. مثلاً این ویژگی برای برشته و تنوری شدن غذا ها عالیه اما پختن کیک اسفنجی، نان و بیسکوییت یا میوه خشک کردن در آن سخت است. فرهای گازی سریع تر گرم می شوند و سریع تر هم خاموش می شوند. در مدل های مشابه،  قیمت فر گازی لتو هم از فر برقی پایین تر است.

در فرهای برقی، غذا با موج حرارتی که توسط المنت هایی در بالا و پایین تولید می شود، پخته می شود. پخت و پز فر برقی خشک تر و کنترل دقیق تری هم روی درجه حرارت دارد، در نتیجه برای پخت انواع نان و شیرینی مناسب تر است. اما مزیت بزرگ فر برقی لتو نسبت به گازی، ویژگی خود تمیز کنندگی آن است. به دلیل وجود حرارت بالا در فرهای برقی نسبت به گازی، آن ها بدون آن که نیاز به مواد شیمیایی سخت یا ساییدن داشته باشند با ایجاد دمای بالا، تمام تکه های باقی مانده غذا را به خاکستر تبدیل می کنند و آن هم به راحتی با یک دستمال خیس پاک می شود.

البته پاسخ قطعی به این پرسش تا حد زیادی به ذائقه و سنت پخت و پز در خانه شما وابسته است. فر های الکتریکی گاهاً برنامه پخت از پیش تعیین شده دارند، به همین دلیل ممکن است نتیجه کاملاً با ذائقه شما منطبق نباشد اما فرهای گازی سیستم ساده تری دارند و بسیاری اعتقاد دارند پخت غذا در فرهای گازی باعث ایجاد طعمی خاص در غذا خواهد شد. در نهایت انتخاب با شماست و ما با ذکر نکات مثبت و منفی سعی داریم به ذهنیت شما کمک کنیم تا بهترین ها را پیدا کنید. بنابراین ضمن در نظر گرفتن ترجیحات شخصی و نیازهای آشپزی خود، در فروشگاه اینترنتی  زنبیل فقط با ثبت سفارش به راحتی حتی در دورترین نقاط، سفارش خود را تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار