طی حکمی از سوی معاون بهداشت دانشگاه جندي شاپور اهواز و رئيس مركز بهداشت استان، پرویز میرزایی به سمت سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان باغملک منصوب شد.
کد خبر: ۵۹۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ 24 April 2018

طی حکمی از سوی شکرالله سلمان زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، پرویز میرزایی به سمت سرپرست مرکز بهداشت و درمان باغملک منصوب شد.

در این حکم خطاب به وی آمده است:

با سلام و احترام، با عنایت به حسن سابقه، تعهد و تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت و پست سازمانی، جنابعالی را به عنوان "سرپرست معاونت بهداشت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان باغملک منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با هماهنگی مدیر محترم شبکه و معاونین محترم فنی و اجرایی این معاونت و مدیران گروه‌ها و در تعامل با سایر حوزه‌های درون بخشی و برون بخشی مرتبط، با ایجاد فضایی عادلانه درمحیط کاری و بسترسازی مناسب درجهت رشد شاخص‌های فنی با تاکید بر اجرای الزامات طرح تحول سلامت کشور و برنامه استراتژیک دانشگاه درحوزه بهداشت مراتب ارتقاء سلامت شهروندان عزیز را فراهم آورده و از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت نیل به این اهداف متعالی نظام سلامت بهره مند گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال درانجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و نصب‌العین قرار دادن منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

 

منبع: فارس

برچسب ها: انتصاب ، باغملک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار