با حضور هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، کلنگ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه به زمین زده شد.
کد خبر: ۵۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸ 24 April 2018

ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بعداظهر امروز در آیین کلنگ زنی پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه گفت: کلنگ پروژه اورژانس پیش بیمارستانی دهستان اسفندقه با 130 متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال به زمین زده شد.

وی افزود : با توجه به وسعت این منطقه و پر تردد بودن مسیر، نیاز مبرم به یک ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی احساس می‌شد ، که بر همین مبنا امروز کلنگ این پروژه به زمین زده شد تا در صورت خطرات احتمالی در این منطقه پاسخگوی نیاز مردم باشد.

قاسم زاده با بیان اینکه ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی نقش مهمی در پیشگیری از عوارض جبران ناپذیر حوادث دارد گفت: در اولین دستگاه های آمبولانسی که به دانشگاه اختصاص یابد، اسفندقه نیز در اولویت است و امیدوارم این مرکزهرچه سریعتر ساخته شود.

ایمان قاسم زاده تصریح کرد : با توجه به قول مساعد پیمانکار این پروژه، عملیات احداث آن تا پایان همین سال به اتمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمد رضا مشایخی رئیس مرکز بهداشت جیرفت نیز گفت: وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه اسفندقه نسبت به چند سال گذشته خیلی پیشرفت داشته است و در حال حاضر در مرکز خدمات جامع سلامت اسفندقه، یک پزشک ، یک دندانپزشک، ماما، پرستار، کاردان محیط، بهداشت خانواده و ... مشغول به خدمت به مردم این منطقه هستند .

وی افزود: 5 خانه بهداشت جدید در این منطقه در حال ساخت و آماده هستند و بیشترین پذیرش نیروی انسانی به لحاظ اهمیت نیز ما در این منطقه داشته ایم.

محمدرضا مشایخی تصریح کرد :مرکز جامع خدمات سلامت حسین آباد اسفندقه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده تجهیز است و همچنین مرکز جامع خدمات سلامت دولت آباد به همراه یک خانه پزشک و یک خانه سرایدار در حال ساخت می باشد.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان ضمن حضور یک روزه در منطقه اسفندقه از تمامی مراکز بازدید و از نزدیک شاهد روند خدمت رسانی به مردم این منطقه شدند و در نشست هئیت رئیسه دانشگاه تصمیماتی جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم این منطقه اتخاذ گردید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار