رئیس هیئت گلف استان قم از حضور تیم گلف بانوان استان قم در لیگ دسته اول گلف کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم،رضا دلاوری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: توسعه رشته گلف در استان قم به صورت همسان در ۲ بخش مردان و زنان به شکلی یکنواخت پیش می‌رود و تلاش می‌کنیم با وجود کمبودها در امکانات زیرساختی این رشته را در موقعیت فعال حفظ کنیم.

وی افزود: در بخش بانوان به پیشرفت‌های خوبی هم در بخش مینی گلف و هم در بخش‌های دیگر همانند بهکاپ رسیده‌ایم به طوری که بانوان گلف باز قم قرار است از روز دوشنبه در مسابقات دسته اول کشور در تهران رقابت کنند.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: راحله لطفی، فاطمه ضرغام مهسا یزدانی فر و نسیبه نظری به سرپرستی معصومه جامع ترکیب تیم گلف استان قم در رقابت‌های دسته اول بانوان کشور را تشکیل می‌دهند و امیدواریم حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بانوان گلف باز قم باشد.

دلاوری بیان داشت: دور برگشت رقابت‌های گلف بانوان ایران از ۳ تا ۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری و با حضور ۶ تیم از استان‌های اردبیل، تهران، خوزستان، قم و لرستان برگزار می‌شود ضمن این که آخرین رویداد داخل استانی گلف بانوان در قم به ایام گرامیداشت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برمی‌گردد.

وی عنوان کرد: در مسابقات مینی گلف استان قم الهام محمدی، مهسا یزدانی و سمانه علی حیدری در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند ضمن این که برای اولین بار در استان قم کمیته مینی گلف استان قم اقدام به تدوین رنکینگ استانی کرده ونتایج بازیکنان در رنکینگ استانی محاسبه می‌شود تا در پایان سال برترین مینی گلف باز استان در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار