110نفر از کارکنان قراردادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که از امسال در قالب یک قرارداد حجمی به نیروهای پیمانکاری تغییر وضعیت پیدا کردند، ضمن اعتراض به این وضعیت خواستار بازگشت شرایط قراردادی خود به وضعیت گذشته شدند.
کد خبر: ۵۹۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 23 April 2018

یکی از نمایندگان این کارکنان اظهار کرد: 110 نفر از نیروهای سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هستیم که از سال 80 تا سال 90با پیمانکار همکاری می‌کردیم اما در سال 90 با بخشنامه‌ای که رییس جمهور دولت وقت، صادر کرد در قالب نیروهای شرکتی با سازمان‌ها قرارداد بستیم.

وی ادامه داد: این قراردادی که با سازمان جهاد کشاورزی منعقد کردیم، قرارداد موقت یکساله بود اما امسال سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به صورت یک طرفه این قراردادها را فسخ کرد و مجددا ما را به شرکت‌های پیمانکاری ارجاع داد.

این نماینده عنوان کرد: ما از سال 90 براساس بخشنامه‌ای که توسط رییس جمهور دولت نهم ابلاغ شده بود با سازمان جهاد کشاورزی قرارداد بستیم و کد پرسنلی دریافت کردیم و حتی در سامانه کارمند ایران نیز ثبت نام کردیم اما امسال پس از گذشت 6سال سازمان تصمیم گرفت تا قرارداد ما را یکطرفه فسخ کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در حال حاضر با همه 110 نفر تسویه حساب کرده و ما را در قالب یک قرارداد حجمی به شرکت‌های پیمانکاری واگذار کرده است. این مساله برای کارگران بسیار مخاطره آمیز است و آن‌ها را با مشکلات فراوانی مواجه می‌کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار