دو میلیارد و 24 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارانگیزی به 109 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دیشموک در سال گذشته پرداخت شد.
کد خبر: ۵۹۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 23 April 2018
رئیس کمیته امداد اداره دیشموک به گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رضا ایزدی، رئیس کمیته امداد دیشموک، با بیان اینکه هزار و 527 خانوار با جمعیت چهار هزار و 980 نفر تحت حمایت کمیته امداد دیشموک هستند، گفت: یک میلیارد و 290 میلیون تومان کمک‌معیشت در سال گذشته به مددجویان این نهاد پرداخت شد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد توانمندسازی مددجویان از راه اشتغال‌زایی است، افزود: در این زمینه دو میلیارد و 24 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارانگیزی به 109 نفر از مددجویان تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد.
ایزدی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه اشتغال از فعالیت‌های کمیته امداد در خصوص توانمندی مددجویان است، تصریح کرد: 20 دوره آموزشی در زمینه‌های پایدارسازی مشاغل و مهارت‌آموزی با اعتبار 34 میلیون و 115 هزار تومان در سال گذشته برای مددجویان این نهاد برگزار شد.
وی از اعطای تسهیلات کارگشایی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد دیشموک در سال گذشته نام برد و گفت: در این زمینه 967 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به 356 نفر از متقاضیان به‌منظور حل مشکلات درمانی، مسکن، تحصیلی و سایر موارد پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد دیشموک به پرداخت 93میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی و پوشاک به 703 دانش‌آموز تحت حمایت اشاره کرد و افزود: در همین زمینه نیز 86 میلیون تومان برای 199 دانشجوی تحت حمایت در رشته‌های مختلف تحصیلی هزینه شد.
ایزدی پرداخت 19 میلیون تومان موردی ویژه بین مددجویان نیازمند را از دیگر برنامه‌های سال گذشته این نهاد اعلام و اظهار کرد: توزیع 29 بسته غذایی به ارزش دو میلیون و 700 هزار تومان بین مددجویان منطقه محروم آجم، توزیع هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان تحت حمایت ، توزیع 42 دستگاه یخچال، 91 دستگاه آبگرمکن، 205 دستگاه پنکه زمینی و 150 دستگاه مخزن آب 200 لیتری از دیگر اقدامات کمیته امداد دیشموک برای مددجویان در سال گذشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمودی 336
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
از بذل توجه به محرومین ونیازمندان از حضرتعالی وهمکارانتان تشکر می شود خداوند عمر باعزت به همه خادمان مردم عنایت فرماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار