مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی «کشاورزی، ماشین آلات و نهادهای کشاورزی» برپا می شود، گفت: این نمایشگاه از چهار تا هفتم اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برپا می شود.
کد خبر: ۵۹۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 23 April 2018

سید محمود موسوی، مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس امروز با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی «کشاورزی، ماشین آلات و نهادهای کشاورزی» در شیراز برپا می شود، گفت: این نمایشگاه از چهار تا هفتم اردیبهشت در محل نمایشگاه های بین المللی فارس برپا خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۲۰ هزار متر فضای نمایشگاهی و ۱۷ هزار متر سالن و سه هزار متر فضای باز برپا خواهد شد، اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۷۳ شرکت ایرانی و ۲۵ شرکت خارجی حضور از ۱۴ کشور حضور دارند که کشورهای آلمان، روسیه، فرانسه، هلند، لهستان، بلژیک، ایتالیا، اسپانیا، چین، ترکیه، قطر و عمان کشورهای شاخص این نمایشگاه هستند.

 

موسوی افزود: 12 غرفه مربوط به کشور آلمان، 9 غرفه مربوط به چین و یک غرفه هم به نام دولت قطر داریم و معتقدیم کشورهای حوزه خلیج فارس باید محصولات و تکنولوژی کشور همسایه خود را ببینند.

 

وی بر لزوم معرفی ماشین آلات ایرانی در بحث کشاورزی تاکید و خاطر نشان کرد: از میان استان های شرکت کننده در نمایشگاه، استان تهران با ۵۹ شرکت، فارس با ۴۵ شرکت و اصفهان با ۲۳ شرکت بیشترین فراوانی را دارند.

 

موسوی اظهار داشت: ۲۴ همایش علمی تخصصی با حضور شرکت های داخلی و خارجی در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار