امام جمعه همدان:
در حال حاضر پروازهای همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه با هواپیمای ام.دی و فوکر 100 از فرودگاه همدان انجام می شود.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 23 April 2018
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از مسئولان اجرایی به ویژه استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای برقراری خط پرواز دو سویه همدان - تهران قدردانی کرد و از مردم خواست نسبت به تردد در این خط پروازی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در حاشیه نماز جمعه این هفته همدان، از محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و سایر مسئولان از جمله نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در برقراری این پروازی تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به نرخ مناسب بلیت پرواز همدان به تهران و بلعکس، استفاده از پروازها بسیار به صرفه تر از تردد با وسیله نقلیه شخصی است.

امام جمعه همدان یادآور شد: این اقدام استاندار و نمایندگان مجلس بسیار ستودنی است و انتظار استقبال لازم از سوی مردم را داریم.

به گزارش ایرنا، پرواز دو سویه همدان - تهران توسط هواپیمای ای.تی.آر که پس از توافق برجام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری شده بود، از هجدهم ماه جاری برقرار شده است.

در حال حاضر پروازهای همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه با هواپیمای ام.دی و فوکر 100 از فرودگاه همدان انجام می شود.

سال گذشته 42 هزار و 264 مسافر و 476 هزار و 592 کیلوگرم کالا در 292 پرواز از طریق فرودگاه این استان جابجا شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار