مدیرعامل آبفا خوزستان:
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت:عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از36 هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان دزفول اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 22 April 2018

صادق حقیقی پور اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و اصلاح بیش از 36 هزار متر از شبکه توزیع آب مربوط به مناطق پادگان 292 زرهی، پایگاه چهارم شکاری وخطوط انتقال آب شمس آباد و شهرک انجیرک در شهرستان دزفول اجرایی می‌شود.

وی افزود: پروژه فاضلاب شهر دزفول به طول بیش از41 کیلومتر که 39 کیلومتر شبکه اصلی و بیش از 2 کیلومتر شبکه انشعابات فرعی- که در حد فاصل خیابان‌های 45 متری، پیام آوران، شریعتی و ساحلی- است، اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به هدف پروژه فاضلاب بیان کرد: جمع‌آوری و ارتقاء سطح بهداشت با رعایت شاخص‌های محیط زیست و تصفیه فاضلاب با در نظر گرفتن سیستم‌های تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب خانگی انجام می‌شود.

حقیقی پور تصریح کرد: با اجرای پروژه فاضلاب بیش از 8 هزار 500 فقره انشعاب فاضلاب قابلیت واگذاری خواهد داشت و بیش از 34 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: این پروژه توسط پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان اجرایی می‌شود و در مدت زمان 18 ماه مشترکین در این مناطق از خدمات آبفا خوزستان بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی مصوبه هیئت دولت تامین شده است و دولت نگاه ویژه ای در زمینه آب و فاضلاب در خوزستان دارد و ما هم در تلاش هستیم تا مصوبات دولت در خوزستان را اجرایی می کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار