در بسیاری از مواقع این خدمات به صورت ناقص به مردم ارائه می شود و این خود باعث روی گردانی و نارضایتی مردم خواهد شد، به گونه ای که عدم ارتباط و دسترسی به اینترنت و تلفن همراه در توابع لنده باعث خدشه دار شدن سایر فعالیت های دولت در حوزه های دیگر شده است .
کد خبر: ۵۹۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 21 April 2018

تابناک کهگیلویه و بویر احمد"گسترش روزافزون فناوری های نوین ارتباطی در سطح جهان باعث شده بسیاری از کارهای عمومی مردم در حوزه های مختلف اداری و شخصی از طریق اینترنت و تلفن همراه انجام پذیرد.

امروزه دامنه استفاده از این فناوری به عنوان برترین راه ارتباطی درفعالیت های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و …. در سطح جوامع فراگیر شده و عموم مردم به استفاده از آن روی آورده اند و کمترکار شخصی و اداری یافت میشود که نیاز به شبکه های ارتباطی نداشته باشد.

شرکت های مختلف در جهان و به تبع آن در کشورما در این حوزه فعالیت دارند به گونه ای که به طور متوسط روزانه شاهد ارائه خدمات نوینی در عرصه ارتباطات از سوی این شرکت های ارتباطی به مردم هستیم لکن در منطقه ما شاهد هستیم در بسیاری از مواقع این خدمات به صورت ناقص به مردم ارائه می شود و این خود باعث روی گردانی و نارضایتی مردم خواهد شد، به گونه ای که عدم ارتباط و دسترسی به اینترنت و تلفن همراه در توابع لنده باعث خدشه دار شدن سایر فعالیت های دولت در حوزه های دیگر شده است .

با بازدید میدانی از روستا های این شهرستان از جمله حوزه های موگرمون، قیام ،ایدنک ،عروه و تراب ، آبرزگه ، چهار راه آل طیب وپاتاوه خواهیم دید ساکنین این روستاها یا به سختی می توانند تماسی تلفنی داشته باشند و یا در برخی از این نقاط ارتباط تلفنی غیره ممکن و پوشش شبکه اینترنت به صورت صددرصد وجود ندارد.
با توجه به گسترش روز افزون فناوری در سطح جوامع، اختلال در آن باعث اختلال در ارائه خدمات به مردم خواهد شد و براساس این گزارش طی هفته گذشته تا به امروز در سطح شهرستان لنده شاهد اختلال سرسام آور اینترنت در مرکز شهر لنده بوده ایم که باعث نارضایتی مردم شده است. 

شدت اختلال اینترنت در شهرستان لنده در روزهای اخیر به گونه ای بوده که ادارات این شهرستان روند خدمت رسانی در آنها که باید از طریق اینترنت صورت میگرفت انجام نشده است .

این اختلال سرسام آور در شبکه های اینترنت و عدم ارتباط تلفن همراه در روستاها در زمانی اتفاق می افتد که همه روزه از رسانه های ملی و استانی شاهد تبلیغات وسیع در خصوص واگذاری خطوط اینترنت و تلفن همراه در سطح جامعه هستیم، ولی متاسفانه مردم اکثریت روستاهای شهرستان لنده از این نعمت بی نصیب ماندند و با این همه اپراتور های موجود آنان در محرومیت بسر میبرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وحدت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
با سلام روستای مالملا با جمعیتی بالای هزار نفر از نبود انتن همراه اول و ایرانسل رنج میبره .امیدوارم مسئولان فکری به حال این روستا بکنند. در ضمن انتن جی اس ام در نزدیکی روستا هست که خود مانع انتن دهی همراه اول میباشد.اگه لطف کنند این انتنو بردارند شاید کمکی بشه.هیچ خط جی اس امی در روستا فعال نمیباشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
شهر لیکک وروستاهای اوضاع اینترنت وهمراه اول افتضا است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار