استاندار ایلام در جمع مردم ملکشاهی گفت :
استاندار ایلام گفت: در سال 97 بنده با 14 گروه از جمله تشکل های مدنی ، سیاسی ،صنفی ، سازمان های مردم نهاد،فرهنگیان ،دانشگاهیان ،خانواده ی شهدا، روحانیون و کارمندان و ...دیدار و گفتگو داشته ام که اینا ها داردسته و باند های من هستند .
کد خبر: ۵۹۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 20 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با مردم ملکشاهی اظهار کرد : استان ایلام در کشور از لحاظ توسعه 8سال عقب افتاده است که دولت و نظام باید جبران کند بنده از بدو ورود به ایلام به عنوان استاندار با استفاده از دیدگاهها برنامه های لازم را برای توسعه استان عملیاتی کنم.

وی ادامه داد :حضور مردم در استقبال به معنای پایبندی و احترام به خدمتگزاران نظام است .و اما حضورو سرپا ایستادن مردم برای استقبال باعث شرمندگی بنده می شود.


وی تاکید کرد: مردم نباید به رنج بیفتند چونکه وفاداری مردم ه نظام ثابت شده است واکنون ما باید خدمتگزار مردم باشیم .


استاندار ایلام : بنده در این مکان به مهندس کرمی معاون عمرانی استانداری اعلام می کنم که در سفرهای بعدی هماهنگی های لازم جهت حذف استقبال مردمی اندیشیده شود .


وی بیان داشت :بعضی از دوستان در جاهای مصاحبه های می کنند که مشاورین استاندار خط غلط به ایشان می دهند


سلیمانی دشتکی اعلام کرد: بنده دومشاور دارم از جمله مشاور ایثارگران و روحانیون که رسمی هستند به همراه خود دو نفرنیز به استان آوردم یک معاون سیاسی و یه مشاور جوان که بتواند با گروه های سیاسی رایزنی کند .


وی افزود : نه باند دارم ، نه مشاور و نه داردسته به این دلیل که دار دسته ای من مردم هستند


استاندار ایلام ادامه داد:


وی یاداور شد : در هیچ جلسه ای نه به دنبال باند بودم و نه دار و دسته بلکه به دنبال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستم .


استاندار ایلام افزود : زمانی باید ترس داشته باشم که به جای رفع مشکلات مردم به دنبال کاری دیگری در ملاقات با مسئولین باشم .


وی افزود : دوستانی که می گویند قرار برمشورت کردن بود آیا 14 جلسه با تشکل ها و گروه های سیاسی و...مشورت نیست آیا جلسه با نمایندگان مجلس مشورت نیست آیا سخنرانی های معتمدین مردم در سفرهای شهرستانی مگر مشورت نیست دیگر چگونه باید مشورت کنیم .


استاندار ایلام تاکید کرد: اگر افرادی انگشت شمار نمی خواهند و یا نمی توانند به بنده کمک کنند، برای بردن مدیریت استان به سمت حاشیه برنامه ریزی و جریان سازی نکنند و فرصتی را که نظام و مردم برای خدمت به کشور و استان به آنان داده شده صرف ضربه زدن به استان و گرفتن وقت مدیران دلسوز نکنند.

 

سلیمانی دشتکی بیان داشت : اگر اصلاح طلبان رو در اتاقی بگذاری و بگوی تا فردا یک مدیر به بنده معرفی کنند ده نفر رو معرفی و باید هر 10نفر نیز مدیر شوند اصولگران نیزبه شکل ، بنده این حرف رو میزنم که چون از سال 64تا به الان عضو گروه اصلاحات بودم . ما در حال حاضر نیازمند وحدت ایم .


وی یادآور شد: اصلاح طلب ، اصولگرا و معتدل باید در این برهه از زمان دست در دست هم و با همدلی و وحدت کدورت ها را  دور ریخته و اخلاقات مدارانه به دنبال توسعه استان باشند .


سلیمانی دشتکی افزود : ما اگر به تهران سفر میکنیم یه عده میگویند چرا رفت پایتخت اگر استان می مانیم میگویند مرکز نشین شده اگر سفر می آیم میگویند تشریفات و استقبال از این حرفا... اقا شما رو به حضرت ابوالفضل قسم این استقبال رو حذف کنید تا قال قضیه کنده شود .

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته استفاده از منابع و اعتبارات ملی برای رفع مشکلات استان ، رشدی چشمگیر داشته و استفاده از مزیت های استان نز به شکل کارشناسی در دستورکار قرار گرفته است.
وی افزود :در بحث مشکل اب ملکشاهی پیگیری لازم جهت ایجاد یک مجتمع آبی و خط انتقال آن در حال انجام است و به زود آغاز می شود و در این زمان نیز استقرار یک دستگاه آب شیرین کن در شهرستان ضروری است .

وی ادامه داد:برای رفع مشکل آب ملکشاهی در بلند مدت نسبت به انتقال آب از سد ایلام نیازمند اقدام مسئولین است .

استاندار ایلام اعلام کرد: پیگیری های لازم برای مطالعات سد میان تنگ انجام خواهد شد و در صورت امکان نسبت به اجرای آن اقدام می شود.

وی افزود:مطالعات تصفیه خانه فاضلاب شهر ارکواز ملکشاهی انجام می شود و جهت اخذ ماده 23 آن اقدام شده و ردیف اعتباری آن نیز در نظر گرفته می شود.

لازم ذکر است ، مصوب های شورای برانامه ریزی و توسعه استان در شهرستان ملکشاهی در راستای اخذ مجوز ماده ۲۳ برای حدود ۱۱۰ کیلومتر از راههای شهرستان و ایجاد ردیف مستقل اعتباری ملی برای بهسازی آنها ، بهسازی ورودی شهر ملکشاهی از سمت شهر دلگشا ، رفع نقاط حادثه خیز گنبد، پل شکسته و گل گل ، منابع اعتباری مختلف برای تسریع در انتقال آب شرب ملکشاهی ،تشکیل کمیته ای تخصصی جهت اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات آب شرب شهرستان در کوتاه مدت، تا پایان خرداد مطالعات شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب ملکشاهی توسط شرکت آب و فاضلاب ، تکمیل ساختمان دی کلینیک ارکواز ملکشاهی از محل منابع استانی و ارزش افزوده ، احداث مجتمع فرهنگی هنری ،اختصاص اعتبارات مناسبی جهت تکمیل پروژه های شهرداری ها از جمله آتش نشانی مهر، پارک دلگشا و بهسازی بلوار ارکواز اختصاص، اختصاص اعتبارات لازم جهت انجام مطالعات مربوطه سد میان تنگ ،اتخاذ تصمیاتی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان می باشد ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
ببخشید آقای استاندار،اگر دنبال دار و دسته نيستين پس قضیه آموزش و پرورش استان به چه معناست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
جناب استاندار اگر جنابعالی به دنبال باند بازی و دار و دسته نيستين پس قضیه آموزش و پرورش استان به چه معناست،لطفا شفاف سازی نمایید نه مظلوم نمایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
تو رو خدا یکی استاندار رو توجیه کنه راه توسعه و پیشرفت این طوری نیست،وزیر می آد،نیستن،کمیسیون انرژی مجلس می آد نیستن ،با این رفتار ها این استان ميره سمت آفریقا،تو رو خدا...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار