تصادف دو دستگاه خودرو «سمند» و پراید منجر به جان باختن ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر شد. مصدومان این حادثه به مراکز درمانی کرج منتقل شدند.
کد خبر: ۵۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، داوود رجبی معاون إمداد ونجات جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد که بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو سمند و پراید در جاده کرج - چالوس 2 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.

با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی قرار گرفت، اضافه کرد : مصدومان این حادثه به مراکز درمانی کرج منتقل شدند.


رجبی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی اجتناب کنند.
وی از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس بگیرند.


استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: تصادف دو دستگاه خودرو در محور کرج به کندوان (تونل یک) در ساعت ۳ بامداد جمعه سی و یکم فروردین ماه منجر به جان باختن ۲ نفر و مصدومیت ۴ نفر شد.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه خودرو «سمند» و پراید در تونل یک محور کرج- کندوان (جاده_چالوس) با یکدیگر برخورد کردند که 6 نفر مجروح شدند.

متأسفانه ۲ تن از مصدومان این حادثه با وجود انجام اقدامات درمانی توسط نیرو‌های امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی کوشک بالا و نیرو‌های اورژانس جان خود را از دست دادند و ۴ مصدوم دیگر هم پس از رها سازی توسط نیرو‌های هلال احمر به دلیل تروما‌های سر، صورت و قفسه سینه به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار