به مناسبت هفته سلامت کلینیک فوق تخصصی اسد آبادی تبریز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 19 April 2018

صبح امروز کلینیک فوق تخصصی بیمارستان اسدآبادی افتتاح شد.

در این آیین محمدحسین صومی رئیس دانگشاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: این کلینیک یکی از نمونه کلینیک‌های تخصصی آماده برای افتتاح در هفته سلامت است.

وی افزود: این کلینیک با زیربنای 3 هزار و 800 مترمربع در ۴ طبقه با اعتبار 3.5 میلیارد تومان برای تجهیز و ۸/۵ میلیارد تومان برای احداث ساخته شده است.

رئیس علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: این مرکز از معماری و ویژگی خاصی برخوردار است به طوریکه بیماران هر کلینیک به طور مجزا از هم در بلوک‌های مختلف پذیرش و ویزیت می‌شوند.

وی ابراز کرد: این کلینیک دارای واحدهای خدمات پرستاری، آزمایشگاهی، داروخانه، کلینیک پزشکی خانواده و عمومی، اتاق شیر مادر، رادیولوژی،کلینیک‌های قلب و عروق است.

این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در یکی قطب‌های کم برخوردار و پرجمعیت شهری قرار داشته و احداث آن مژده‌ای از طرف دانشگاه علوم پزشکی و وزارت برای هموطنان آن مناطق خواهد بود.

 

مرکز سلامت فاطمیه تبریز افتتاح شد
محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز صبح امروز در آیین افتتاح مرکز سلامت فاطمیه تبریز اظهار کرد: این مرکز با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در سه طبقه و با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در تبریز افتتاح شد.

وی افزود: مرکز سلامت فاطمیه تبریز یکی از ۳۳ مرکز سلامت در سطح شهر تبریز است که زمین آن توسط شهرداری تامین شده و دانشگاه علوم پزشکی با هزینه یک میلیارد تومان در اسفندماه سال ۹۵ عملیات آن را آغاز کرد و در اسفند سال ۹۶ به اتمام رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: این مرکز دارای ۲ پزشک و ۹ مراقب سلامت جمعیت ۲۵ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در منطقه حاشیه‌نشین تبریز احداث شده است، گفت: زمین این مرکز قبلا به یک جای متروکه و زباله‌دانی تبدیل شده بود که با مساعدت شهرداری به یک مرکز بهداشتی برای خدمات سلامت مبدل شده است.

گزارش فارس حاکی است، همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، وزیر بهداشت به منظور افتتاح و بازدید از پروژ‌ه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی، وارد تبریز شد.

افتتاح مرکز سلامت لاله، کلینیک ویژه تخصصی اسدآبادی تبریز و مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و حضور در آیین نکوداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی از برنامه های سفر دکتر هاشمی به تبریز است.

همچنین به مناسبت هفته سلامت وزیر بهداشت در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تبریز شرکت می‌کند.

گفتنی است هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با شعار «سلامت، برای همه» و با موضوع «پوشش همگانی سلامت، برای همه، در همه جا» در سراسر کشور برگزار ‌می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار