در دومین نشست کارگروه اشتغال استان کرمان در شهرستان قلعه گنج تعداد 15طرح با اعتبار 66 میلیارد ریال به تصویب این کارگروه رسید که از این تعداد سهم شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور (قلعه گنج)10 طرح شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ 19 April 2018

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان شامگاه چهارشنبه در این نشست گفت: سال گذشته در قلعه گنج برنامه ریزی برای اشتغال یکهزار و 200 نفر انجام شد که در جمع بندی پایان سال برای یکهزار و 900 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.
رضا اسماعیلی افزود: در سال جاری براساس تعهد دستگاه های اجرائی مقرر گردید برای یکهزار و 225 نفر اشتغال ایجاد شود.
وی تصریح کرد: از مجموع یکهزار و 900 نفری که در سال گذشته اشتغالزایی شد به ترتیب 87 نفر در بخش کشاورزی، 240 نفر در بخش صنعت و معدن، 124 نفر در بخش سلامت، 260 نفر در بخش ادارات حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارفرینی امید و مابقی در سایر بخش ها، اشتغال انجام گرفته است.
فرماندار قلعه گنج در ادامه این نشست گفت: طرح های تولید لامپ ال ای دی احمدی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث گلخانه احمدی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث گلخانه پورشهرکی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال و طرح بسته بندی انواع چاشنی، ادویه و حبوبات با اعتبار 12 میلیارد ریال به فرمانداری این شهرستان ارایه شده اند که نیازمند تسهیلات بانکی است.
عطا ناوکی خواستار کاهش هزینه و تعرفه دریافتی اداره اب منطقه ای از سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت تسهیلات شد.
به گزارش ایرنا دومین نشست کارگروه اشتغال استان کرمان در شهرستان قلعه گنج با حضور دکتر فدائی معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، فرماندار، امام جمعه قلعه گنج و جمعی از مدیران محلی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار