کد خبر: ۵۹۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ 18 April 2018

تابناک / گرچه بیشتر کارشناسان از شکاف نسلی نسل اول انقلاب با نسل کنونی سخن میگویند اما باید متوجه بود که این شکاف را از تهدید به فرصت تبدیل کرد.

به خوبی می دانیم که بغض فروخورده نسلی که بعد از انقلاب بدنیا آمده و رشد کرده، حقوق خود را جستجو می کند، پرسشگریست که نه تنها پاسخی برای سوالات و خواسته هایش دریافت نمی کند، بلکه شاهد آنست که سازمان ها و نهادهایی عمدتاً فرهنگی و اقتصادی که هیچ تأثیری در زندگی روزمره آنها و حتی شکوفایی کشور ندارند، بر سر سفره او و نسل آینده کشور نشسته اند و با ترویج چاپلوسی و تداوم شیوه مدیریتی آزمون و خطا منابع کشور را می بلعند و به یأس و نا امیدی دامن می زنند.

شاید خیلی زودتر از این حرف ها میبایست به میان جوانان، دانشجویان، معلمان و کارگران میرفتیم.

باب گفتگو میان مدیران خسته و محتاط دهه اول انقلاب را با جوانان پرشور امروز بازکنیم، کمک کنیم تا آنان به جای ترک وطن، سکوت و افسردگی یا خشم و اعتراض مخرب به چشم های ما نگاه کنند و دلتنگی هایشان را فریاد بزنند، هر وقت دلشان گرفت سر بر شانه های مام وطن بگذارند و گریه کنند، خواسته هایشان را با شفافیت مطرح کنند و به ما کمک کنند تا تا با ایده های نوآورانه مدیریت شهری متفاوتی را تجربه کنیم.

مدیران همه خسته‌اند، از صبح زود که چشم باز می‌کنند تا خود آخر شب کار می‌کنند، ولی هر چه بیشتر کار می‌کنند کمتر نتیجه می‌گیرند، دلیل‌اش هم کاملا مشخص است.

 

شاید ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است! / چرا چرا نجفی از برخورد با مدیرکل تعاون گیلان اجتناب کرد؟ ؛ شاید برکناری ایزددوست به بهای گزاف ناراحتی الیاس حضرتی تمام شود!

 

رکوردی که ایزددوست به نام خودش ثبت کرد!

 

خزر نوشت: به نظر می رسد ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و از این نظر صاحب رکورد محسوب می گردد. هم استاندار پیشین صراحتاً صحبت از برکناری او به میان می آورد و هم استاندار جدید از او می خواهد تکانی به خودش بدهد!

استاندار گیلان در نخستین نشست کارگروه رفع موانع تولید در سال 97، به انتقاد از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان پرداخت و گفته بود: مطرح شدن تنها دو و نیم درصد پرونده های درخواست تسهیلات اشتغال روستایی در کمیته های فنی و ارجاع فقط ۵ تا ۶ درصد از تقاضاها به بانک یعنی در کمیته های فنی انضباط وجود ندارد. 

سالاری در پایان این جلسه با اشاره به اینکه نخستین جلسه سال را نمی خواهم با اوقات تلخی به پایان ببرم، خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید: بیشتر تلاش کنید و با تکان دادن خود به مشکلات مردم برسید چرا که ظاهرا آمار ارائه شده نشان می دهد مردم را خوب اذیت میکنیم!

اگرچه ایزددوست را باید نخستین مدیرکلی دانست که در سال 97 خود را در معرض انتقاد تند استاندار گیلان قرار می دهد اما اشاره به این موضوع که استاندار پیشین گیلان هم در یکی از جلسات خود به سختی نسبت به عملکرد ایزددوست انتقاد می کند، نشان از آن دارد که گویا مشکل را باید در عملکرد ایزددوست بر راس سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی جستجو کرد.

دکتر نجفی، استاندار پیشین گیلان هم در حاشیه بازدیدش از نمایشگاه فرش دست بافت گیلان در سالن وارش شهر رشت، با انتقاد شدید نسبت به آماده نشدن و در اختیار قرار نگرفتن بازارچه خود اشتغالی خطاب به محمود ایزددوست گفته بود: اگر شخص دیگری به غیر از شما در این سمت بود به شدت با او برخورد می کردم.

به نظر می رسد ایزددوست تنها مدیرکلی است که عملکردش از سوی هر دو استاندار گیلان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و از این نظر صاحب رکورد محسوب می گردد. هم استاندار پیشین صراحتاً صحبت از برکناری او به میان می آورد و هم استاندار جدید از او می خواهد تکانی به خودش بدهد! با این حال نکته ای در اظهارات استاندار پیشین گیلان نهفته است! چرا نجفی از برخورد با ایزددوست اجتناب کرده و به او می گوید اگر شخص دیگری به غیر از شما در این سمت بود، با او برخورد می کردم؟! ایزددوست در نزد استاندار پیشین گیلان چه تفاوتی با سایر مدیران دولتی دارد؟ آیا استاندار جدید گیلان هم ملاحظه این تفاوت را خواهد کرد؟!

 

ایزددوست و الیاس حضرتی

البته اشاره به این موضوع که ایزددوست نسبت فامیلی سببی با الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب و موافق دولت دارد، خالی از لطف نیست. به هر حال برکناری ایزددوست ممکن است به بهای گزاف ناراحتی حضرتی تمام شود. حضرتی نماینده منتخب مردم تهران، برخواسته از لیست امید و همگام با سیاست های دولت است و ممکن است برای یک استاندار، جلب نظر مخالف وی در ازای برکناری یک مدیرکل، اصلا معامله سودمندی نباشد!

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
سلام
آيا اين جمله در متن بالا ( به هر حال برکناری ایزددوست ممکن است به بهای گزاف ناراحتی حضرتی تمام شود.) بعنوان اعلام تهديد براي استاندار مي باشد ؟
آيا حضرتي مدعي العموم گيلان مي باشد ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
بنام خدا
آقای ایزد دوست اداره کل تعاون گیلان رو به قهوه خانه تبدیل کرده لست
البته آقای ایزد دوست داماد آقای حضرتی نماینده سابق رشت و نماینده فعلی تهران ازلیست(امید)و مدیرمسول روزنامه اعتماد است
بعضی از مسولین از نظر مدیریتی گیلان رو به آزمایشگاه مدیران تبدیل کرده اند
آقای وزیر کار آقای مدیر کل تعاون رو از گیلان بردار اگر از آقای حضرتی خجالت میکشی این مدیر کل رو ببر تهران مدیر کلش کن
گند زد به گیلان
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
آقای حضرتی شما و دار و دسته اتون میخواستن شفاف سازی کنن
اول برو دامادتو( ایزدوست) مدیرکل تعاون رو شفاف بکن
دامادت اداره کل رو ویران کرد مسکن مهرو بدیخت کرد
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
آقای حضرتی نماینده حامی دولت در مجل ریس تدوین اصلاح ساختار شد
آقای حضرتی اول از ایزدوست ساختارو شروع کن
مسکن مهرو این بدبختهارو این دامادتون بیچاره کرد
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
ایزد دوست یه پیشنهاد میدم اونقدر خوب کار کردی تو گیلان
به همه چیز گند زدی مردمو به وزارتخانه ات بدبین کردی
مدیرکل نشود مثل برادر خانومت نماینده شو
دیگه به کل مملکت گند بزن
آدم قیافه شو نگاه میکننه از زندگی مایوس میشه
اینا کین آوردن
استاندار چی میکنی با این مدیرت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار