رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های هنری شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سینمای جوان در نیمه اول اردیبهشت ماه در دهدشت افتتاح خواهد شد .
کد خبر: ۵۹۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 18 April 2018
صبح امروز نشست خبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اصحاب رسانه  شهرستان برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های هنری شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:سینمای جوان در نیمه اول اردیبهشت ماه در دهدشت افتتاح خواهد شد که  بدون شک با افتتاح سینما ی جوان  در کناربرگزاری کلاس های آموزش تدوین،کارگردانی و تصویر برداری و دیگر کلاس های  هنری مرتبط  و حتی تولید فیلم توسط دفتر سینمای جوان  بدون شک این امر مهم می تواند به  پیشرفت هنر سینمای شهرستان  کمک شایانی کند که همکاری رضا دهبانی پور در این خصوص  جای تقدیر دارد.

ایرج کاظمی جو همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی نویسندگی و کارگردانی تئاتر از ۱۰ اسفندماه با بهره بردن از هنر استاد «درزیانی »در دهدشت خبر داد.

کاظمی عنوان کرد جشنواره منطقه ای ققنوس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در اردیبهشت ماه در سطح  شهرستان است.وی همچنین عنوان کرد:به احتمال زیاد فراخوان دومین جشنواره  فیلم کوتاه کهگیلویه  و ارتقای آن به سطح  ملی  را در اواخر اردیبهشت  ماه  داشته باشیم و همچنین  ورکشاپ عکاسی  نیز در دهدشت  برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار