مدیر تأمین مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
شش میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای اجرای برنامه‌هایی ازجمله بهسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی، خرید و ساخت مسکن مددجویی، تعمیرات مسکن مددجویی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 18 April 2018
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل این نهاد گزارش  خدمات عمرانی انجام‌شده برای مددجویان در سال گذشته را ارائه داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ابوطالب کمالی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی به مددجویان و ساخت مسکن مناسب برای آنان است، گفت: رفع مشکل مسکن مددجویان علاوه بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، آن‌ها را از بروز هرگونه آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند.
وی بابیان اینکه هزار و ۷۸۳ مورد عملیات عمرانی سال گذشته برای مددجویان انجام شد، افزود: در این زمینه شش میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان برای اجرای برنامه‌هایی ازجمله بهسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی، خرید و ساخت مسکن مددجویی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.
کمالی بابیان اینکه ارائه خدمات عمرانی بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده از خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود تا وضعیت و شرایط زندگی آن‌ها بهبود یابد، اظهار کرد: تأمین مسکن مقاوم، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی از اولویت‌های کاری این نهاد در حوزه مسکن است که در این زمینه ۲۸۱ مسکن مددجویی بااعتبار سه میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان در  سال گذشته برای مددجویان روستایی تحت حمایت بهسازی شد.
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: خرید و ساخت ۱۵۱ مورد مسکن شهری بااعتبار دو میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان از دیگر خدمات عمرانی ارائه‌شده برای مددجویان این نهاد در سال گذشته است.
وی تعمیر، تکمیل و بازسازی هزار و ۹ مورد مسکن مددجویی بااعتبار یک میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان، تکمیل ۴۷ واحد مسکن نیمه‌تمام شهری با مبلغ۲۷۳ میلیون تومان، تکمیل ۴۸واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی بااعتبار ۲۰۵ میلیون تومان، احداث ۲۴۵ سرویس بهداشتی بااعتبار ۳۱۲میلیون تومان و دو مورد طرح بازگشت به روستا بااعتبار ۳۷ میلیون تومان را از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری اعلام کرد.
کمالی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در حوزه مسکن را ارائه خدمات عمرانی به مناطق محروم اعلام و بیان کرد: در خصوص تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مناطق محروم ۱۰۵ میلیون تومان و در زمینه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی ویژه این مناطق ۱۵۸ میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.
وی ساخت سه هزار مسکن مددجویی را یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد و گفت: ساخت سرپناه مناسب و ایمن نیاز اساسی مددجویان تحت حمایت و از وظایف اصلی کمیته امداد است که امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب و با کمک خیران و مردم نیکوکار بتوانیم به نیازهای آن‌ها جامه عمل بپوشانیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار