کد خبر: ۵۹۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 17 April 2018

۱۰ پیشنهاد دوستانه به شهردار همدان

 
 
 
- پیشنهاد می‌شود در هفته چند ساعت در شهر و محلات بدون تیم همراه قدم بزنید تا مشکلات ریز و بزرگ شهر را لمس کنید.
 
- پیشنهاد می‌شود مواظب جمعیتی باشید که ابتدا قهرمان‌پرور هستند و در آخر قهرمان کش... مرحوم بهنام جو را فراموش نکنید در این مقوله.
 
- پیشنهاد می‌شود به فکر اصلاح ساختار و نگرش و نیروی انسانی موجود در شهرداری باشید عدم همراهی ساختار با برنامه‌های شما مشهود است.

- پیشنهاد می‌شود بدنه فربه و متورم شهرداری رو کوچک نگه‌دارید و کار‌ها را به بخش خصوصی و مردم واگذار کنید؛ و شهرداری ناظر و سیاست گزار باشد.

- پیشنهاد می‌شود مجمع خیرین شهر ساز و فرهنگ‌ساز شهر همدان را ایجاد کنید تا از ظرفیت‌های خیرین در جهت توسعه شهری استفاده شود.

- پیشنهاد می‌شود مدیران ترسو و محافظه‌کار را از بدنه شهرداری حذف کنید؛ شهر همدان مدیرانی بافکر بزرگ می‌خواهد.

- پیشنهاد می‌شود طبق عبرت و تجارب مسئولین سابق کشوری به گزارشات و خبر‌های واهی اطرافیان و نزدیکان برای تصمیم گیری متوسل نباشید.

- پیشنهاد می‌شود موازی کاری و تصمیمات غیر کارشناسی در شهرداری را حذف کنید نمونه بارز آن در مدیریت قبلی ایجاد بازارچه شهروند شهرک ولیعصر و مثال‌های متعدد.
 
- پیشنهاد می‌شود یک هماهنگی و وحدت رویه‌ای در بین سازمان‌ها و مدیران ایجاد کنید هر مدیر سازمان بفکر برنامه خودش و بزرگ جلوه دادن آن است و به فکر دیگر مدیر و مسئول نیست این نوعی بهم ریختگی سازمانی است.

- پیشنهاد می‌شود حلقه مشاوران جوان و مشاوران رسانه‌ای و مشاوران محلات را ایجاد کنید بعد‌ها نیاز مبرمی خواهید داشت. همین.
 

وحید طاهری مشعوف

دانشجوی ارشد علوم سیاسی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار