عطرهای زیادی از خانواده لانکوم وجود دارند که همیشه در لیست بهترین ها یا پرفروش ترین ها قرار دارند به عنوان مثال عطر لانکوم در سری La Vie Est Belle (لا ویه است بله) کاملاً لایق بودن در لیست بهترین عطرهای زنانه است. یک بوی اغواکننده در عین سادگی که گل زنبق، رایحه اصلی آن است.
کد خبر: ۵۹۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 17 April 2018

عطرها کمک می کنند بوی خوبی داشته باشید اما فقط این نیست، عطرها می توانند روی خلق و خوی شما موثر باشند یا خاطرات خوشایند را به یاد ماندنی کنند. انتخاب عطر درست، می تواند تبدیل به یک کار دیوانه کننده شود اما راه های مختلفی وجود دارد که بتوانید تصمیم بگیرید که یک عطر با سبک و شخصیت منحصر به فرد شما مطابقت دارد یا نه. یکی از این راه ها آشنایی با انواع عطرها و سه گروه نت های هماهنگ اما گوناگون آن ها است که هر کدام به مرور زمان آشکار می شود. خوب است بدانید رایحه ای که بلافاصله پس از استعمال عطر احساس می شود به سرعت تبخیر می شود و رایحه ثانویه، بدنه اصلی عطر است. به همین دلیل عطر از جمله کالاهایی است که خرید اینترنتی آن می تواند نتیجه به مراتب بهتری نسبت به خرید از فروشگاه داشته باشد. البته هر خانم آگاهی در این سیاره می داند که یک عطر برای هر روز مناسب نیست، چون آن ها مانند کفش هستند. روزهایی هست که دوست دارید کفش پاشنه دار بپوشید و روزهایی هستند که نمی توانید حتی یک سانتی متر پاشنه را هم تحمل کنید، روزهای شیک و مدرن و روزهای شاداب با حس کودکانه. عطر لانکوم یکی از عطرهایی است که به خوبی از این حس درونی شما آگاه است.

عطر لانکوم یک رویداد به یاد ماندنی

لانکوم، یک افسون جذاب

کمپانی لانکوم فعالیت خود را در یک خانه عطر در فرانسه آغاز کرد اما اکنون به یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه مراقبت های پوستی و زیبایی در جهان تبدیل شده است و دارای بیش از 80 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. عطرهای عمیق و نجیب و جادویی که اول با شامه و بعد با روح و روان شما بازی می کنند. اگر هنوز عطر مورد علاقه تان را پیدا نکرده اید یا مدت زمان طولانی است که به یک مدل عطر چسبیده اید، بد نیست به سراغ عطر های جدید لانکوم بروید.

عطرهای زیادی از خانواده لانکوم وجود دارند که همیشه در لیست بهترین ها یا پرفروش ترین ها قرار دارند به عنوان مثال عطر لانکوم در سری La Vie Est Belle (لا ویه است بله) کاملاً لایق بودن در لیست بهترین عطرهای زنانه است. یک بوی اغواکننده در عین سادگی که گل زنبق، رایحه اصلی آن است.

ادکلن لانکوم عطرهای خودش را در چهار سری یا خانواده اصلی عرضه می کند که شاید آشنایی با آن ها بتواند به شما در انتخاب درست کمک کند. سری HYPNOSE Collection ، La vie est belle Collection ، Miracle Collection و Tresor Collection .

عطر لانکوم یک رویداد به یاد ماندنی

سری «هایپ نوز» با رایحه های گرم، شیرین و طبیعی که در دل خود دارد، یک آرامش و دلربایی برای فرار از جنب و جوش شهرهای بزرگ از آن به مشام می رسد. مجموعه «لا ویه است بله» همانطور که از نام آن پیداست بیانگر زندگی زیباست. اگر طرفدار برند لوکس لانکوم هستید و به عطرهای بهاری که با لذت در زندگی آمیخته شده علاقه دارید، استفاده از عطرهای این سری به شما پیشنهاد می شود.

 با رایحه افسانه ای و شگفت انگیز عطرهای «میرکل» زندگی فوق العاده و مانند یک معجزه است و عطرهای خانواده «تریزور» ترکیبی از عشق و ظرافت اند، برای افرادی که درک می کنند زمان در این جهان گرانبهاست و سریع می گذرد. این برند در هر سری، نسخه های مختلفی تولید و روانه بازار کرده است که البته قیمت عطر لانکوم در سری های مختلف متفاوت است.

عطر شماست که به صورت غیر مستقیم به این سوال پاسخ می دهد که می خواهید چه کسی باشید و البته استنشاق آن برای یک بار، آن را در حافظه ها ثبت می کند. علاوه بر این، عطرها معشوقه های خوبی برای خوشحالی و جذابیت شما و لذت در زندگی از کوچک ترین چیزها هستند تا فقط برای لحظاتی حس کنید روی ابرها هستید. حال که برای خرید عطر لانکوم کارشناس شدید می توانید در زنبیل عطری انتخاب کنید که بخشی از هویت شماست یا تجربیات عطر شناسی خود را در شبکه های اجتماعی آن به اشتراک بگذارید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار