در سال 97 دو برنامه مهم در حد و اندازه شهرستان برگزار شد که در هر دو مورد فرماندار غایب اصلی برنامه ها بود و اتفاقا نبودنش به شدت هم به چشم می آمد و باعث گلایه هم شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 17 April 2018
فرماندری شهرستان چرام پس از کش و قوس های زیاد و طولانی شدن سرپرستی داریوش پاداش ، بالاخره به فتاحی رسید تا وی به شهر چرام نقل مکان کند و ضمن آغاز فعالیت اجرایی خود در برنامه های شادی و غم مردم و دستگاه های این شهرستان حاضر و بر چگونگی اجرای این برنامه ها نظارت داشته باشد و احتمالا در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه ها از نکته نظرات کارشناسانه وی استفاده شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گویا هنوز فرماندار در این شهر مستقر نشده است و پروازی است اما بنابر گزارشهای رسیده ، خانه ای سازمانی در حال مرمت برای اسکان دائم وی است که امید است هر چه زودتر وی در شهر مستقر شود.
در سال 97 دو برنامه مهم در حد و اندازه شهرستان چرام برگزار شد که در هر دو مورد فتاح پور غایب اصلی برنامه ها بود و اتفاقا نبودنش به شدت هم به چشم می آمد و باعث گلایه هم شد.
جای خالی فرماندار در جشن نوروزگاه
در هشتم فروردین 97 جشن نوروزگاه به میزبانی شهرستان چرام و در کنار باغ چشمه بلقیس برگزار شد .
در این جشنواره که با حضور برخی میهمانان استانی و شهرستانی برگزار شد ، میهمان ویژه ، باقری ، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ، بود اما در این روز فتاحی به عنوان میزبان اصلی میهمانان خود حضور نداشت تا داریوش پاداش که اکنون معاون فرماندار است همانند گذشته ، خود کار میزبانی را بر عهده بگیرد هر چند این عدم حضور فرماندار باعث شد ، مدیر کل گردشگری ، پشت تریبون این گلایه را بکند و بگوید انتظار داشتم فرماندار در این برنامه که ویژه شهرستان چرام است حاضر می شد!
البته برخی از پرسنل فرمانداری حاضر در محل در توضیح عدم حضور فرماندار در برنامه گفتند که وی برای کاری ناچار به غیبت در این برنامه بوده است! این در حالی است که این شهرستان در دو بخش مرکزی و بخش سرفاریاب دارای پتانسیل های گردشگری و بوم گردی است و نبودن فرماندار و استفاده نکردن از این ظرفیت خود یک کوتاهی بزرگ است!
 
دو برنامه مهم که باید فرماندار می بود اما نبود!
 
 
تشییع پدر شهید در غیبت مسئولین!
جمعه گذشته پدر شهید "شنبه حیدری" درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی با حضور گسترده مردمی برگزار شد اما چیزی که در این مراسم به شدت به چشم می آمد ، نبود مسئولین شهر و شهرستان بود! 
علاوه بر برخی مسئولان شهرستانی و همچنین استانی که لازم بود در این مراسم حاضر شوند و نشدند ، فرماندار چرام هم از غایبین اصلی و به شدت در چشم بود که فقط با ارسال پیامی به خانواده ی حیدری تسلیت گفت.
البته فرزندان و بستگان وی از همه ی مردم و مسئولان که پیام فرستاده بودند تشکر کردند و گلایه ای هم از هیچ مسئولی ننمودند اما شنیدن جزئیاتی از زمان در بستر بیماری بودن این پدر شهید و روز تشییع پیکر وی ، حکایت از نوعی سهل انگاری را دارد که در صورت صلاحدید خانواده آن مرحوم و به منظور زدن تلنگری به مسئولان در گزارشی جداگانه بررسی خواهد شد اما در خصوص غیبت های فرماندار در این برنامه ها خصوصا در تشییع پیکر این پدر شهید امیدواریم که وی توجیهی معقول و منطقی داشته باشد.
ضمن اینکه آقای فتاحی باید بداند در شهرستان چرام ، مسئولان به شدت زیر نظر مردم و رسانه ها قرار دارند. و این نکته را هم بداند که در نظر مردم چند سالی است ، فرمانداری چرام به محل آزمایش نیروهای جریانی ، توسط مسئولین ارشد تبدیل شده است و به این موضوع به شدت حساس هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار