پورانفرد : در این مدت 34 تصادف شهری با 41مصدوم و 35 تصادف جاده ای با 60مصدوم رخ داده که برخی مصدومان بصورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و برخی توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .
کد خبر: ۵۹۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 15 April 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 101 نفر در حوادث جاده‌ای استان طی سه روز گذشته خبر داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،«جلال پورانفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: کارشناسان اورژانس 115 استان طی سه روز گذشته(23 تا 25 فروردین ماه 97) 69 ماموریت جداگانه انجام دادند .

وی بیان کرد: در این مدت 34 تصادف شهری با 41مصدوم و 35 تصادف جاده ای با 60مصدوم رخ داده که برخی مصدومان بصورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و برخی توسط آمبولانس های اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرشتانهای بویراحمد و دنا بخصوص یاسوج- اصفهان و یاسوج به بابامیدان رخ داده است .

پورانفرد تصریح کرد: همچنین 4 سوتی پرواز جهت انتقال مصدومان تصادفات جاده ای استان طی این مدت انجام شد.

وی ادامه داد: طی چهار روز اخیر (از 22تا 25 فروردین ماه 97) 14نفر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان داشتیم که بوسیله امبولانس های اورزانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، هوای استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سه روز اخیر بارانی بود که سبب لغزندگی جاده های استان و افرایش تصادفات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار