یادداشت مخاطب تابناک
حمله به یک کشور مستقل عضو سازمان ملل آن هم بدون هیچ مدرکی و به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی که در هیچ مر کز بین المللی وکمیته منع گسترش سلاحهای شیمیایی اثبات نشده است نشان ازآن دارد که سازمان ملل وشورای امنیت به ابزاری برای آمریکا وکشورهای غربی برای سر پوش نهادن آنها به خیانت وچپاول در کشورهای مستقل می باشد.
کد خبر: ۵۹۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴ 15 April 2018
 
یادداشت مخاطب تابناک-محسن رحمانی پور:حملات بی شرمانه ودردمنشانه امروز  به کشور مظلوم سوریه که به دستور ریس جمهور دیوانه آمریکا ودو غلام حلقه به گوشش یعنی نخست وزیر انگلیس ورئیس جمهور فرانسه انجام شد  نشان از این دارد که اولا برای دولتمردان آمریکا انسانیت و اخلاق یک امر بی معناست.

سوریه کشوری است که بیش از پنج سال با تروریستهای کودک کش درگیر است واین نشان می دهد که امریکا واذنابش حامیان واقعی تروریستها هستند.

ثانیا پشت این حملات رژیم صهیونیستی ولابی آن در دولت آمریکا قرار دارد که برای حفظ موجودیت رژیم جعلی اسرائیل به هر اقدامی دست می زنند.

ثالثا حمله به یک کشور مستقل عضو سازمان ملل  آنهم بدون هیچ مدرکی و به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی که در هیچ مر کز بین المللی وکمیته منع گسترش سلاحهای شیمیایی اثبات نشده است  نشان ازآن دارد که سازمان ملل وشورای امنیت به ابزاری  برای آمریکا وکشورهای غربی  برای سر پوش نهادن  آنها به خیانت وچپاول در کشورهای مستقل می باشد وگر نه همگان می دانند که کشور سوریه ۶ سال پیش کلیه مراکز  تولید شیمیایی خود را در اختیار سازمان ملل وبازرسان ان قرار داده است  و اگر امریکا وکشورهای اروپای نگرانند، اولا چرا خودشان بیشترین حجم سلاحهای شیمیایی و هسته ای را دارند ثانیا این کشورهها بیشترین حجم سلاحهای  شیمیایی را در اختیار صدام ورژیم بعث عراق قرار دادند که هنوز چندبن هزار مصدوم شیمیایی در کسور ما وجود دارد که یا به شهادت رسیدند ویا در بدترین شرایط در مراکز در مانی وبیمارستانها به سر می برند ودر طول جنگ وبعداز ان حتی یک بیانیه علیه صدام  صادر نکردند.

پس این حملات جز با هدف تضعیف جبهه مقاومت  وحمایت از تروریسم صورت نگرفته و تاسف برانگیزتر اینکه حکام آل سعود ضمن حمایت پشت پرده حاضرشدند هزینه مالی این عملیات را بپردازند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار