در این همایش باز هم عدل هاشمی پور که به علت به کار گرفته نشدن کسانی که در ستادش طی کشیدند و جارو زدند، عصبانی بود و عصبانیتش را خرج بر هم زدن همایشی کرد که با هزاران امید برای اولین بار در منطقه محروم دیشموک برگزار شده بود
کد خبر: ۵۹۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 14 April 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
طنز سال، حاج عدل هم نیروی اصلاح طلب دارد/ اصلاح طلبان هیچگاه لیدر هاشمی نبوده اند/ آقای استاندار از ستاد نماینده کهگیلویه هم نیرو بگیرید تا کم همایش ها نیمه کاره بماند
کامیار آزادمنش
عدل هاشمی پور، نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که این روزها از دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد به علت عدم استفاده از لیدرهایش در پست های استانی بشدت گلایه مند است به هیچ همایش و نمایشی رحم نمی کند و آنها را به هم می زند.
آخرین موردش همین همایش بزرگ ایل بهمئی که با هزاران دردسر و در این کمبود اعتبار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه در آستانه عید مبعث و در اوان سال جدید برگزار شد و باز هم عدل هاشمی پور که به علت به کار گرفته نشدن کسانی که در ستادش طی کشیدند و جارو زدند، عصبانی بود و عصبانیتش را خرج بر هم زدن همایشی کرد که با هزاران امید برای اولین بار در منطقه محروم دیشموک برگزار شده بود.
آقای هاشمی اما در سخنرانی اخیرش که به انواع اتهامات سخفیف به استاندار آن را آراسته بود بازهم بر به کار گرفته نشدن لیدرهایی که قول مدیرکلی به آنها داده است و نتوانسته آن را محقق کند تاکید کرد و براساس مشاوره های غلط مشاورانی که دل در گرو پست و مقام داشته اند و گیرشان نیامده، سر بحث را عوض کرد و طنز سال را گفت که نیروهای اصلاح طلب و معتدل لیدرش بوده اند و او از استاندار خواسته است که این نیروها را به کار گیرد.
هاشمی پور در این جملات، حرف دلش را پس از ماهها پنهان شدن پشت مردم زد و نشان داد که تمام این داد و قال هایش برای به کار گرفته شدن کسانی است که در ایام انتخابات به آنها قول مدیرکلی داده و حالا نتوانسته است محققش کند. در بخش دیگری از حرف های هاشمی پور اما بوی انتخابات می آید، نماینده کهگیلویه بزرگ می خواهد بین جریان بزرگ و ریشه دار اصلاحات در کهگیلویه نفاق بیاندازد وگرنه هاشمی پور کجا و اصلاحات کجا؟
این طنز بزرگی است که نیروهای اصلاح طلب واقعی، آویزان آقای هاشمی باشند برای پست و مقام؛ که آقای هاشمی پور نه تنها هیچگاه خود را اصلاح طلب نخواند بلکه خودش به شعار «تعامل با دولت» که همیشه در نشست های خصوصی و عمومی در انتخابات مجلس سر می داد نیز پشت کرد و خودش را براساس مشاوره همان مشاورانی که امروز می خواهند کهگیلویه بزرگ را نابود کنند، فدای ستاد رئیسی کرد. اصلاحات هیچگاه پشت آقای هاشمی پور نبوده و نیست که عدل هاشمی را همه یک اصولگرای تندرو و نه حتی کندرو و معتدل می دانند اما اینکه عده ای از لیدرهای ایشان اکنون برای به تن کردن قبای بی ارزش مدیریت و ریاست، تفکر سیاسی شان را لاپوشانی می کنند و دست به دامان اصلاحات می شوند، بحث دیگری است.
آقای هاشمی پور! این راهی که مشاوران شما به شما پیشنهاد داده اند، جز ساختن چهره سیاسی دمدمی مزاج چیزی عاید شما و کهگیلویه نمی کند اینکه یک نماینده مجلس اینگونه جایگاه خودش را در حد یک لیدرِ جلسه خراب کن و همایش به هم زن تنزل دهد جز چهره ای سیاسی که هیچکس جدی اش نمی گیرد، نه سودی برای شما دارد و نه برای کهگیلویه بزرگ. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
آقای هاشمی پور واقعیت را گفتند شما که در جریان هستید که چرا آقای منطقیان در زمان انتخابات به یاسوج کوچ کردند?
چون ایشان با جناب هاشمی پور وارد معامله شدند که از کاندید اصلاحطابان جناب دکتر کامرانی حمایت نکنند تا آرا بخش بویراحمد در سبد رای آقای مهندس هاشمی ریخته شود.پس نیروهایی که دم از تفکر اصلاحاتی میزدند و تابع نظر منطقیان بودند به وی رای دادند و الان همان افراد هم پست و منصب میخوان بنظر شما اونا الان نباید پست بگیرند?
پس آرا از نوع قبیله ای بوده یا از نوع تفکر?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
دقیقا. تمام اطرافیان و فامیلای منطقیان به ایشان رای دادند.از استاندار شجاع میخایم جلو اینا را بگیرید.
اغضر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
دقبقا درست فرمودند این دو دوستمان آحسن اقا و ناشناس.اصلاح طلبان زیادی از نوع تندرو نه معتدل و کند رو با هدف شکست موحد و اطلاعاتی که از پشت پرده انتخاب کامرانی داشتند به عدل که بعدها با برادر تتل شدن لیدر ریسی رای دادن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
خدایی استاندار تا الان چکار کرده است.ولی عدل واقعا پر تلاش است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار