حامیان نیکوکار ۶ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.
کد خبر: ۵۸۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 11 April 2018

مراسم جشن سپاسگزاری از پدران معنوی ایتام، با حضور ۱۵۰ نفر از ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از پدران معنوی و حامیان نیکوکار ایتام گفت: مردم به خاطر اعتمادی که به کمیته امداد دارند،  بدون هیچ تردیدی خدمات خود را ارائه می‌دهند و اعتماد مردم یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این نهاد و برنامه‌های ما معطوف به حمایت‌های مردم است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمات اثرگذاری ارائه می‌دهد و روزبه‌روز این خدمات ماندگارتر می‌شود، افزود: افرادی بودند که زمانی در این مجالس و مراسم به‌عنوان یتیم حضور داشتند و اکنون جزو حامیان ایتام در رده‌های مختلف مملکتی کمیته امداد را یاری می‌کنند.
محبی به جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: حامیان نیکوکار ۶ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.
وی با یادآوری اینکه سه هزار و ۹۰ یتیم تحت پوشش طرح اکرام ایتام هستند، بیان کرد: دو هزار و ۶۳۳ نفر از فرزندان محسنین از حمایت حامیان نیکوکار طرح محسنین برخوردارند .
محبی سرانه دریافتی ایتام را ۱۶۱ هزار تومان و محسنین را ۷۰ هزار تومان اعلام و اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۲۲ حامی، حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
هادی ولایتی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در این مراسم گفت: ۳۷۴ یتیم و ۱۶۶ نفر از فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه دو یاسوج از حمایت حامیان بهره مند هستند.
وی تعداد کل حامیان کمیته امداد منطقه دو یاسوج را ۸۷۱ نفر اعلام و بیان کرد: سرانه ایتام ۱۴۷ هزار تومان و سرانه حامیان ۷۳ هزار تومان است.
شایسته ذکر است در پایان این مراسم با کیک تدارک دیده شده، از ایتام حاضر در جشن پذیرایی شد.
 
حامیان ۶,۷ میلیارد تومان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی کمک کردند
حامیان ۶,۷ میلیارد تومان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی کمک کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار