گزارش کامل دیدار نوروزی پرسنل شهرداری و شورای شهر
رئیس شورای شهر یاسوج گفت: بر اساس گزارش های صدا و سیما و رسانه ها که نظرات مردم گرفته شده است، میزان رضایتمندی از عملکرد شهرداری یاسوج بیش از 80 درصد است.
کد خبر: ۵۸۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 09 April 2018

به مناسبت عید نوروز، شهردار یاسوج به همراه معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به نقل از روابط عمومی شهرداری، در این دیدار شهردار یاسوج با تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی موفقیت و تحقق اهداف، برنامه ها و شعارهای اعضای شورا، گفت: شورای شهر نماد مردمسالاری است و مردم با فهم و بصیرت یاسوج سال گذشته در انتخابات با حضور آگاهانه خود، 7 چهره شاخص و با برنامه را برگزیدند و باید به مردم بابت این انتخاب تبریک گفت.

دکتر نستهن مقدم با بیان اینکه ترکیب اعضای شورای شهر بگونه ای است که در رشته های مختلف تخصص دارند، ابراز داشت: شهرداری آمادگی دارد که از برنامه های اعضای شورای شهر استفاده درست کند و برای به ثمر نشستن شعارها و برنامه های اعضای محترم شورای شهر برنامه ریزی دارد تا با هدایت درست منابع و امکانات بیشترین استفاده را داشته باشد و انتظارات مردم نیز را برآورده کند.

مقدم با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت کالای ایرانی تصریح کرد: تحقق شعار سال با حمایت مردم، تلاش تولیدکنندگان با افزایش کیفیت و ارائه مدل علمی و عملی توسط دولت برای حمایت از تولیدات داخلی امکانپذیر است و تحقق این شعار باعث افزایش تولید داخلی و رشد اشتغالزایی و همچنین کاهش تبعات و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری خواهد بود و شهرداری یاسوج نیز خود را پایبند به این شعار می داند.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه سرلوحه و شعار شهرداری یاسوج «سرعت، دقت و کیفیت» خواهد بود، تصریح کرد: در امورات شهرداری با برنامه ریزی و زمان بندی ضمن بالابردن سرعت کار، دقت کارها را بالا خواهیم برد و کار با کیفیت برای مردم انجام خواهیم داد.

نستهن مقدم از کافی نبودن اعتبارات و درآمدهای شهری برای توسعه و عمران شهر یاسوج به عنوان معضلی مهم برای مرکز استان یاد کرد و گفت: شهر یاسوج متعلق به همه مردم استان است و پیشرفت و آبادانی آن برای همه مردم کهگیلویه و بویراحمد مهم و پراهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات شهرداری جوابگوی عقب ماندگی و توسعه نیافتگی شهر نیست، ادامه داد: انتظار ما اینست که شورای برنامه ریزی برای مرکز استان اعتبارات ویژه ای در نظر بگیرد تا هزینه ساخت و ساز شهر یاسوج صرفا بر دوش شهروندان و از محل عوارضات و در آمدهای شهرداری نباشد.

شهردار یاسوج همچنین به اقدامات مهم شهرداری در سال گذشته اشاره کوتاهی کرد و بیان داشت: از سرگیری فعالیت پل چهارم بشار و پیشرفت قابل ملاحظه آن در چند ماه اخیر، آغاز عملیات اجرای خیابان 5 کیلومتری شهر یاسوج، پرداخت مطالبات کارگران شهرداری و ایجاد چالش فرهنگی شهر پاک از مهمترین اقدامات شهرداری در مدت زمان کوتاه شروع بکار مدیریت جدید شهرداری بوده است.

وی همچنین به کارهای صورت گرفته برای رفاه حال مسافران و شهروندان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: لکه گیری بیش از 2500 نقطه شهر، افزایش 30 درصدی گلکاری میادین و بلوارها، رنگ آمیزی 24 کیلومتر از بلوارهای شهر، خط کشی 35 کیلومتر از معابر، پاکسازی و تنظیف خیابان ها و معابر اصلی و فرعی، غرس 7 هزار اصله نهال و رفع کچلی 70 هزار متربع فضای سبز برخی از اقدامات شهرداری برای این ایام بود.

مقدم یادآور شد: در نوروز امسال بر خلاف سال های گذشته شهر یاسوج معضل سرویس بهداشتی نداشت چرا که شهرداری با ساخت و بازسازی 300 چشمه سرویس بهداشتی این مشکل را برطرف کرد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: مجموعه اقدامات شهرداری یاسوج در ایام نوروز باعث رضایتمندی مسافران و شهروندان شد و قطعا با مشارکت و همدلی مردم می توان شهر پاک و بهتری ساخت.

مقدم همچینن به برخی از برنامه های شهرداری برای سالجاری اشاره کرد و گفت: امسال برنامه های مهمی برای توسعه شهر یاسوج خواهیم داشت که از جمله مهترین آنها می توان به بازگشایی ادامه مسیر خیابان جمهوری، اجرای نهضت عظیم معابر، جداول و آسفالت شهر یاسوج به طول 200 کیلومتر، آغاز پروژه دو معبر بزرگ در اکبرآباد و اتصال آن به خروجی پل سوم، بهره برداری از پل چهارم بشار و شروع عملیات اجرای اتصال پل چهارم به کمربندی یاسوج - اصفهان مهمترین پروژه های عمرانی شهر یاسوج در سال 97 خواهند بود.

شهردار یاسوج به بحران آب نیز اشاره کرد و گفت: باید برای صرفه جویی در مصرف آب اقدام جدی کنیم و شهرداری یاسوج در حال مطالعه ایست که بر اساس آن آبیاری فضای سبز از آب غیر شرب صورت گیرد که رسیدن به این هدف همکاری سایر دستگاهها را می طلبد.

وی ادامه داد: در حوزه مبلمان شهری، نصب تجهیزات کنترلی و برنامه های ترافیکی، ساخت بازارچه های محله ای، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری نیز امسال برنامه های خوبی پیش بینی کرده ایم.

تقاضای رئیس شورای شهربرای معرفی شهرداری به عنوان دستگاه برتر / اظهار نظر اعضای شورای شهر در خصوص موفقیت نستهن مقدم



رئیس شورای شهر یاسوج: شهرداری یاسوج به عنوان دستگاه برتر معرفی شود

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: بر اساس گزارش های صدا و سیما و رسانه ها که نظرات مردم گرفته شده است، میزان رضایتمندی از عملکرد شهرداری یاسوج بیش از 80 درصد است.

مهندس سید هدایت اکبری با تبریک سال نو و تقدیر از زحمات شهردار و عوامل شهرداری گفت: سال 96 در حالی به پایان رسید که قسمتی از سال به علت انتخابات شورا و تعیین شهردار بخشی از زمان از دست رفت.

وی ادامه داد: شایسته است در سال 97 بگونه ای عمل کنیم که مردم و شهروندان رضایت داشته باشند.

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر لزوم حمایت از کالای ایرانی گفت: امیداوریم در سال حمایت از کالای ایرانی با بالارفتن کیفیت محصولات تولید داخل، شاهد شکوفایی و استقبال مردم از کالاهای تولید داخل باشیم و زمینه اشتغال جوانان ایرانی فراهم شود.

اکبری با بیان اینکه در ایام نوروز شهردار بصورت شبانه روزی پای کار بود و در محل حضور داشت گفت:  اقدامات شهرداری در ایام نوروز باعث رضایتمندی 80 درصدی مردم شد و پیش بینی می شود شهرداری به عنوان دستگاه برتر در ایام سفر انتخاب گردد.

وی به برخی مشکلات در روز 13 فروردین در پارک جنگلی اشاره کرد و گفت: به علت نبود آب برخی نارضایتی های بحق برای مردم ایجاد شد که با افتتاح پروژه مخزن آب شهرداری در این پارک این مشکل هم برطرف خواهد شد.

رئیس شورای شهر یاسوج خطاب به عوامل شهرداری یاسوج گفت: ما خدمتگذار مردم هستیم و مجموعه شهرداری باید با مردم خوش برخورد و در ارتباط حسنه با ارباب رجوع الگو باشند.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: اگر توصیه ای و پیشنهادی از طرف اعضای شورای شهر می شود به دلیل درخواست های مردمی و لزوم انجام بهتر کارهاست و لذا برای داشتن شهری پاک و شهری خوب باید همه عوامل دست به دست هم دهیم.

تقاضای رئیس شورای شهربرای معرفی شهرداری به عنوان دستگاه برتر / اظهار نظر اعضای شورای شهر در خصوص موفقیت نستهن مقدم



خوبانی: در مقابل مردم سربلند هستیم

عضو شورای شهر یاسوج گفت: در پاسخ به مطالبه گری های مردم حرف برای گفتن داریم و سربلند هستیم.

دکتر مسعود خوبانی با تبریک عید نوروز گفت: بهار نشانه تغییر است و باید تلاش کنیم با تغییر مثبت در عملکرد و خدمت به مردم رضایت مردم را جلب کنیم.

 وی تصریح کرد: باید تغییرات را از خودمان شروع کنیم و با همکاری و همدلی زمینه خدمت به مردم را فراهم کنیم.

خوبانی با بیان اینکه مردم در خصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری از ما سوال می پرسند و بعضا گله مند هستند، بیان کرد: اعضای شورای شهر نباید در کارهای اجرایی دخالت کنند.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: تغییر و تحولات در شهرداری باید بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد و اعضای شورای شهر نباید در مسائل اجرایی و کوچک دخالت کنند و وظیفه نظارتی خود را ایفا کنند.

مسعود خوبانی با تاکید بر اینکه مردم از ما مطالبه گری می کنند، گفت: لازم می دانم از کلیه عوامل شهرداری تقدیر و تشکر کنم چرا که در ایام نوروز ما را سربلند کردند و اکنون در مقابل مردم حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد و شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.

احمدی کیش: کلنگ زنی 45 متری اقدام بزرگ شهردار یاسوج بود/ جای شهرداری یاسوج میان رتبه های برتر است

یکی دیگر از اعضای شورای شهر در این نشست با تبریک عید نوروز گفت: انتقادات باید سازنده باشد و در کنار آن راهکار باشد تا اصلاحات لازم صورت گیرد.

دکتر فرشد احمدی کیش بیان کرد: شهرداری یاسوج در رتبه بندی میان دستگاه ها و سازمان ها باید با شاخصه های مشخص سنجیده شود و باید در رتبه های برتر قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز بکار شورای شهر و شهرداری در نیمه دوم سال تصریح کرد: همه می دانند نیمه دوم سال یعنی وقت جمع بندی کارها و سختی های زیادی در نیمه دوم سال وجود دارد و با این اوضاع کارهای ارزشمندی صورت گرفت.

احمدی کیش با بیان اینکه اعضای شورای شهر امورات را رصد می کنند، گفت: توقع ما اینست که کارها و برنامه های شهرداری اولویت بندی شوند و بر اساس اولویت بندی کارها صورت گیرد.

دبیر شورای شهر با تقدیر از اقدام شهردار در خصوص مدیریت تعاملی بیان داشت: شهردار یاسوج با تفویض اختیار به معاونان خود مدیریت تعاملی و مشارکتی ایجاد کرد که زمینه استفاده از استعدادهای افراد را فراهم می آورد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم با بهره مندی از این فرصت، زمینه خدمتگذاری را به مردم فراهم کنند و قطعا با کسانی که در رسیدگی به امورات مردم کوتاهی کنند، تعارف نخواهیم کرد.

دکتر فرشید احمدی کیش با اشاره به بحران آب و برخی مشکلات در فضای سبز شهر یاسوج گفت: در گذشته از بذر چمن های نامرغوب استفاده شده است و این موضوع باعث رشد علف های هرز شده که لازم است نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.

وی تاکید کرد: در زمینه حفاری ها باید دقت لازم صورت گیرد و بر کار دستگاه های خدمات رسان که در سطح خیابان ها حفاری می کنند، نظارت بیشتری شود.

احمدی کیش با اشاره به کلنگ زنی پروژه معبر 5 کیلومتری شهر یاسوج از آن به عنوان اقدامی بزرگ یاد کرد و گفت: از آقای شهردار بسیار تشکر می کنیم که علیرغم سیاست های مدیریت شده ای که برای مخالفت با شروع این پروژه داشتیم، هم تنش های اجتماعی را نادیده نگرفتند و آن را بخوبی مدیریت کردند و هم کار را شروع کردند.

عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: امیدواریم این پروژه با جدیت دنبال شود و شاهد رشد سریعتر پروژه باشیم.

تقاضای رئیس شورای شهربرای معرفی شهرداری به عنوان دستگاه برتر / اظهار نظر اعضای شورای شهر در خصوص موفقیت نستهن مقدم



اکبری تبار: با مدیریت شهردار، مهمترین دغدغه ام در سال 96 رفع شد

دیگر عضو شورای شهر یاسوج نیز ضمن تبریک سال نو، سالی سرشار از موفقیت و توفیق برای مجموعه شهرداری و شورای شهر آرزو کرد و گفت: پرداخت حقوق کارگران دغدغه بزرگی بود که با مدیریت توانمند شهردار، این دغدغه رفع شد.

مهندس علی اکبری تبار بیان داشت: اعضای شورای شهر با دیدگاه های متفاوت سیاسی، قومی، کاری و تخصص های مختلف هستند که لازم است زمان بگذرد تا بتوانند با هم بهتر کار کنند.

وی اضافه کرد: لازم است جلسات تخصصی میان اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شود تا مطالب و دغدغه برای جهت اجرا به سمع و نظر عزیزان برسد تا چراغ راه برای شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه بخاطر پرداخت حقوق کارگران احساس خطر می کردم، ابراز کرد: الحمدالله با پیگیری، مدیریت و برنامه ریزی شهردار محترم خوشبختانه پرداخت حقوق و مطالبات کارگران صورت گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

اکبری تبار با اشاره به ایراداتی که در حوزه شهرسازی وجود داشت، بیان کرد: اکثر مراجعات به شهرداری مربوط به حوزه شهرسازی که خوشبختانه در دوره جدید خوب مدیریت شده است و انشالله با نظارت ویژه تر این روند بهتر شود.

سخنگوی شورای شهر یاسوج با اشاره به جو حاکم نامطلوب در سال های گذشته در شهرداری بیان کرد: قبلا جوی در شهرداری یاسوج حاکم بود که دل همه را به درد می آورد ولی خوشبختانه با منش و متانت دکتر مقدم و مدیریت خوب و تلاش مضاعف ایشان برای اولین سال شاهد هستیم امسال هیچ معاون و مسئولی از شهرداری یاسوج در ایام نوروز کار را رها نکرد و همه پای کار بودند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک ادامه داد: در سال 97 برنامه های خوب و استراتژیکی وجود دارد که انشالله در کارگروه های تخصصی مطرح خواهد شد.

اکبری تبار تصریح کرد: دست یکایک شما رو می بوسم و به شما خدا قوت می گویم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

نگین تاجی: از خدمات شهرداری در ایام عید تقدیر و تشکر می کنم

عضو دیگر شورای شهر یاسوج نیز با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: از خدمات شهرداری در ایام عید نوروز و حضور مستمر شهردار در محل کار تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر فرشاد نگین تاجی بیان داشت: تقاضا داریم طی جلسات شناسنامه دار و تقویمی مشترک میان اعضای شورای شهر و شهرداری فرصت ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات و طرح مسائل پیش صورت گیرد.

وی در خصوص آسیب شناسی مسائل مختلف گفت: خیلی از مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف وجود دارد و اشکالات کلی وجود دارد که لازم است راهکار ارائه دهیم.

نگین تاجی در خصوص ارائه راهکارها با بیان اینکه اگر قرار است شهرداری را رصد کنیم، بیان داشت: در اداوار گذشته نیروهای زیادی به شهرداری تحمیل شد و اگر در این دوره نیز قرار است چنین اتفاقی بیفتد واسفا!

وی ادامه داد: سعی کنیم نیرو از طریق شرکت ها وارد نشود و اگر قرار بر ورود نیرو باشد باید نیروهای تخصصی وارد شود چرا که شهرداری نیازی به نیروی خدماتی و غیرمتخصص ندارد و قطعا اگر قرار بر ورود بی ضابطه نیروها باشد زمینه انحراف وجود دارد.

عضو شورای شهر یاسوج در خصوص وضعیت سیمای شهری بیان کرد: لازم است مجموعه ای به عنوان گروه مطالعات و طراحی تشکیل شود که متشکل از نیروهای متخصص شهرداری باشد تا مسائل محتلف را رصد کنند.

نگین تاجی بیان کرد: اعضای شورای شهر باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند و دخالت های بیجا در کارها نداشته باشند و فقط راهکار ارائه کنند و تصمیم سازی کنند.

وی گفت: اگر قرار است کاری انجام گیرد مادامی که مدیر مربوطه آموزش ندیده باشد کار صورت نگیرد و مدیر مربوطه برای آموزش به در سایر شهرها آموزش لازم را ببیند و سپس اقدام نماید.

فرشاد نگین تاجی تصریح کرد: باید کارها در سال 97 اولویت بندی شوند و بر اساس برنامه ریزی انجام گیرند.

نگین تاجی در پایان از زحمات اعضای شهردار و کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

تقاضای رئیس شورای شهربرای معرفی شهرداری به عنوان دستگاه برتر / اظهار نظر اعضای شورای شهر در خصوص موفقیت نستهن مقدم



آشنا: اقدامات بزرگی در مدت کوتاه صورت گرفت

نائب رئیس شورای شهر یاسوج گفت: در مدت کوتاه شروع بکار شهردار، اقدامات بزرگی صورت گرفته است.

مهندس کیوان آشنا با تاکید بر تعامل میان اعضای شورای شهر و شهرداری بیان داشت: در سال 97 باید در جهت تحقق اهداف دست در دست هم نهیم و برای خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهر تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری یاسوج علیرغم بدهی های سنگینی که دارد اقدامات خوبی را آغاز کرده است که با تکمیل آنها خدمت بزرگی به مردم خواهد شد.

آشنا تاکید کرد: شهردار مدت کوتاهی است که کار را آغاز کرده است اما در همین مدت کوتاه اقدامات بزرگی انجام داده است.

وی ادامه داد: شروع بکار پروژه 45 متری بنسنجان که 5 کیلومتر طول دارد در طول 50 سال اخیر که شهر یاسوج شکل گرفته است بیسابقه است.

عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: در پارک جنگلی سه پروژه مهم شهرداری شامل روشنایی پارک جنگلی یاسوج به مساحت 35 هکتار، آبرسانی به طول 3 هزار متر و احداث مخزن هزار متر مکعبی اقدامات بزرگ و ارزشمندی است که در همین مدت کوتاه و علیرغم شرایط نامطلوب اقتصادی صورت گرفته است.

کیوان آشنا ابراز داشت روند اجرای پل چهارم بشار پس از وقفه ای طولانی نیز جای تقدیر دارد که این مهم با مدیریت شهردار محترم بخوبی صورت گرفت و امیدواریم امسال طبق برنامه ریزی ها شاهد بهره برداری از آن باشیم.

نائب رئیس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در حوزه پسماند و خدمات شهری و همچنین فضای سبز نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و در این زمینه شهر یاسوج با 7 ماه قبل تفاوت های چشمگیری داشته است که قطعا از چشم مردم دور نمی ماند.

وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم بیان داشت: جای کار بسیار است و مردم شایسته خدمت هستند و درخواست من اینست که کارکنان شهرداری برای خدمت به مردم تمام وقت پای کار باشند.

آشنا با تاکید بر اینکه شهر متعلق به شهروند است، تصریح کرد: شهر را فقط مسئولین نمی سازند، لذا ساختن شهر خوب و پاک مشارکت مردم را نیز می طلبد که امیدواریم با همدلی و همکاری هر چه بیشتر مردم خردمند شهر یاسوج شاهد پیشبرد امورات شهری باشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
اتفاقا شهردار خیلی ضعیفه باید به عنوان ضعیف ترین دستگاه اعلامش کنن و ضعیف ترین سال شهرداری بود که نتوانست حتی وانت بار های کنار جمعه بازار را ساماندهی کنه
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
هم شهردار و هم شورای شهر در مقابل مردم برای ابد سر به زیرند با این اوضاع شهر یاسوج
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار