حاشیه نگاری تابناک بر دیدار نوروزی استاندار ایلام با اصحاب رسانه
تابناک ایلام در نتیجه رصد میزان بازخورد اخبار تولیدی ، در راستای تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست وذائقه خبری اشان ،در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار،حاشیه نگاری جلسات ورویدادها را در راس تولیدات خبری خود قرار دهد.
کد خبر: ۵۸۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 08 April 2018

امروز عصر دیدار نوروزی استاندار ایلام با اصحاب رسانه ومطبوعات استان برگزار شد. این نشست همانند دیگر برنامه ها ،جلسات ونشست ها حاوی حاشیه های جذابی بود. حاشیه هایی که در عین اخباری بودن ،بدلیل جذابیت ومتفاوت بودن به یک پای ثابت خوراک مخاطبین رسانه مبدل شده اند.

براین باوریم شیوه مدیریت استاندار ایلام ،نوع مواجهه ایشان با رویدادها و مهمتر از همه قاطعیت وپیگیر بودنشان و واکنش جالب ایشان به اتفاقات ،منشاء تولید خبرهای نو و متفاوتی در استان شده که این روزها اکثر مخاطبین رسانه ها را بر آن داشته است تا با جستجو در پس توی خبرهای تولیدی رسانه ها به نوعی حاشیه های جذاب را در صدر پیگیری های خبری خود قرار دهند.

تابناک ایلام در نتیجه رصد میزان بازخورد اخبار تولیدی ، در راستای  تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست وذائقه خبری اشان ،در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار،حاشیه نگاری جلسات ورویدادها را در راس تولیدات خبری خود قرار دهد.

لذا این رسانه ضمن انتشار خبر نشست امروز استاندار با اصحاب رسانه ومطبوعات ،نتوانست به راحتی از کنار حاشیه های جذاب این نشست عبور نماید؛

*نشست نوروزی استاندار ایلام که قرار بود راس ساعت 5/5برگزار شود بعلت حضور استاندار در یک جلسه دیگر با نیم ساعت تاخیر آغاز شد. سلیمانی دشتکی از سالن شهید رجایی مستقیم به جلسه رسانه ها در دیگر سالن جلسات استانداری آمد.

*نشست امروز متفاوت تراز نشستهای متداول خبری برگزار شد. دراین نشست تعدادی از رسانه ای چی ها به نمایندگی از همکارانشان به ابراز دیدگاه پرداختند.قرار شد خبرنگاران از سوال صرفنظر وفقط به ارایه دیدگاه بپردازند که البته طبیعت خبرنگاری چنین اجازه ای را نداد و در کنار ارایه دیدگاه سوالاتی را مطرح نمودند.

*یکی از خبرنگاران در گلایه ای از روابط عمومی استانداری ،دعوت از خبرنگاران به صورت تلگرامی را کاری مناسب ودر شان اصحاب رسانه ندانستند .البته این خبرنگار دست به دعا شد که تلگرام به زودی فیلتر شود تا شان رسانه های استخوان دار هم رعایت شود.

*آقای استاندار گفتند که دیروز هفت جلسه داشتند و امروز هم همین تعداد جلسه را با صنف های مختلف دارد. البته کاش آقای استاندار می گفتند که واقعا خروجی این همه جلسه برای مردم استان چه چیزی است !؟اصلا اگر برای هر جلسه فقط یک ساعت وقت در نظر گرفته شود ،آیا زمانی برای رسیدن به دیگر امور باقی می ماند؟!

*استاندار ایلام در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عدم همراهی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: لزومی به همراهی ندیدم . استاندار همطراز وزیر است وباید معاون استاندار ایشان را همراهی می کرد.قرار نیست کار وزندگی ر تعطیل کنیم ودنبال وزیر راه بیافتیم .البته این راهم گفت که وزیر کار پولدار نیست ودستگاههای تابعه وزاتخانه پولدارهستند که مدیران انها از دوستان بنده هستند.

*البته استاندار ایلام مثل همیشه نتوانست این حاشیه را مخفی نماید تا واقعیت چرایی عدم همراهیش را با وزیر را اینچنین تبیین کند؛چون وزیر بدون هماهنگی ایشان به استان سفر کرده وی را همراهی نکرده است .

*سلیمانی دشتکی گفت: اگر آمدن وزیر خیری داشته باشد حتما با ایشان همراهی خواهم کرد.ایشان در شهرستان ها در کنار کلنگ زنی طرح های کوچک ،سخنرانی هایی هم داشته اند ،قرار نیست استاندار فقط مستمع سخنان وزیر باشد.

*استاندار ایلام با گریزی به چادر نشینی نوروزی ایلامیها اذعان کرد که چادر نشینی ایلامیها باعث شده تا ادارات تا 20 فروردین بخوابند! البته به راننده خودش هم اشاره ای داشت که هروقت سراغ ایشان راگرفتم گفت که در چادر است!

*سلیمانی دشتکی باردیگر به مدیرکل ارشاد گفت :آگهی ها باید از دالان ارشاد توزیع شوند.اسامی سازمانهایی هم زیربار نمی روند به من اعلام کنید.

*نهایتا اینکه استاندارایلام  در پایان خطاب به معاون عمرانی که زیرکانه به وی تبریک سال نو را گوشزد می کرد گفت : تبریک سال نو را فراموش نکرده ام ،آن را گذاشته ام برای پایان سخنانم. اینجا بود که با تبریک سال نو ودر پایان روبوسی و تبریک سال به خبرنگاران ،جلسه ششم هم پایان یافت و استاندار ایلام مستقیما به سالن شهید رجایی رفت تا در هفتمین جلسه اش در روز جاری شرکت نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
الله برکت الله کاش یه فکری برای دلار هم می کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
بیشتر یاد سریال بیمارستان حاشیه مهران مدیری می افتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار