از قرار معلوم استاندار مایل به فعالیت افرادی که از دستگاه های دیگر به استانداری آمده اند نیست.
کد خبر: ۵۸۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 06 April 2018
مدتی است که زمزمه ای در استانداری شنیده می شود که تعدادی از مدیران این دستگاه دولتی باید از منصب خود خداحافظی کرده که گویا دلیل آن هم ماموریت آن ها از دستگاه های دیگر به استانداری بوده و بر این اساس باید منتظر کنار رفتن اینگونه مدیران باشیم . از قرار معلوم استاندار مایل به فعالیت افرادی که از دستگاه های دیگر به استانداری آمده اند نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در اولین مورد مجید باقریان مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استانداری رفت.

باقریان در کانال تلگرامی خود اینگونه نوشته است:بدینوسیله از یکایک شما خوبانی که در این مدت حضور در استانداری محضر شریفتان بودم عذرخواهی و خداحافظی میکنم. بی تردید هر آمدنی را رفتنی است اما بهتر آن است تا گاه رفتن در پیشگاه حضرت حق و وجدان خود راضی باشیم. در این مدت کوشیدم تا سرپناهی برای کسانی باشم که مظلومانه از بی کسی بغضشان میترکید و از بی عدالتی گریه میکردند.. نامه ای دوای دردشان نبود. در شرایطی که درگیر مراسم سالگرد مادرم بودم و سانحه هوایی کام همه‌ ملت را تلخ کرد نامه ای دریافت کردم مبنی بر اتمام ماموریت به استانداری. اکنون از شما همکاران عزیز خداحافظی کرده و اگر موجبات آزردگی خاطر عزیزی را فراهم کردم عذرخواهی میکنم.
ای آمده گریان تو و خندان همه کس
چندان تو در این جهان بزی روزی‌ چند
آنگاه روی
خندان تو
وگریان همه کس
ارادتمند مجید باقریان

آخرین پرواز با هواپیمایی آسمان پرواز تهران یاسوج
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از دوستان سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
سلام نه خوزستان نه کهگیلویه و بویراحمد بلکه تشکیل استان جدیدی به مرکزیت شهرستان بهمئی بزرگ(لیکک و دیشموک و علاء و صیدون و بیدبلند و جایزان و تشان و میداوود و سلطان آباد) و بنام کهگیلویه و بویراحمد غربی و شهرستان های ایذه و باغملک و رامهرمز و بهبهان و لنده و کهکیلویه و گچساران و هندیجان و امیدیه و بندر لنگه . انشاءاله دست یافتنی است آرمان نیست همانطور که ایل بزرگ بویراحمد یاسوج را مرکز قرار داد ایل بزرگ بهمئی هم می تواند استان جدیدی تشکیل دهد فقط همت و شجاعت و خواستن می خواهد و گرنه ما نمی خواهیم دوباره سربار و برچسب استان دیگری شویم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار