دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر گفت: نتایجی که جلسه ستاد تسهیل داشته بسیار ناامیدکننده بود، اگر قرار است نتایج ستاد تسهیل موجب تحقیر همکاران ما در عرصه صنعت شود، بهتر است این جلسات برگزار نشود.
کد خبر: ۵۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 06 July 2015
تابناک بوشهر: خضر خلیلی ظهر امروز در نشست فعالان صنعتی و معدنی استان بوشهر با اشاره به تشکیل جلسات ستاد تسهیل فرایند تولید استان بوشهر اظهار داشت: صدور دستورالعمل‌هایی که با فاصله انجام می‌شود و همچنین شرایط جدید پرداخت تسهیلات که از سوی رئیس‌کل بانک مرکزی ابلاغ‌شده، بیشتر به یک شوخی شبیه است.

خلیلی اضافه کرد: نتایجی که جلسه ستاد تسهیل داشته، بسیار ناامیدکننده بود، اگر قرار است نتایج ستاد تسهیل موجب تحقیر همکاران ما در عرصه صنعت شود، بهتر است این جلسات برگزار نشود.

وی بیان کرد: تنها امیدمان به کارگروه ستاد تسهیل بود و امید داشتیم نتایج این ستاد کمکی برای حل مشکلات صنعتگران استان باشد.

خلیلی بیان کرد: عجیب است از دولتی که معاون اول و رئیس دفتر رئیس‌جمهور آن فعالان صنعتی و تجاری هستند، اما مشکلات صنعتگران همچنان لاینحل باقی‌مانده و کمکی به آنها نشده است.

وی با انتقاد از تأخیر در تصویب طرح منطقه آزاد بوشهر گفت: موضوع بانک و تسهیلات بانکی را اگر از دستور کار ستاد تسهیل خارج کنند، خود صنعتگران بهتر می‌توانند با بانک‌ها مشکلاتشان را حل‌وفصل کنند.

خلیلی با اشاره به ارائه آمار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت بوشهر در مورد واحدهای فعال صنعتی بوشهر اظهار داشت: گفته‌شده 710 واحد صنعتی فعال داریم، اما به عقیده بنده این‌طور نیست و 70 واحد صنعتی فعال هم نداریم، ضمن اینکه تعداد افراد شاغل هم که گفته می‌شود 26 هزار نفر هستند، به 5 هزار نفر نیز نمی‌رسند و باید در آمار ارائه‌شده تجدیدنظر شود.

دبیر انجمن مدیران صنایع استان بوشهر اظهار داشت: اگر شرکت‌های پتروشیمی و نفتی استان را کنار بگذاریم، چیزی برای صنعت استان بوشهر باقی نمی‌ماند، یکی از درخواست‌های خیلی ساده صنعتگران بوشهر که در سفر هیئت دولت به بوشهر هم به استحضار رئیس‌جمهور رسید، موضوع معافیت مالیاتی منطقه ویژه بوشهر بود که تصویب نشد، این کار بسیار راحتی بود که رئیس‌جمهور می‌توانست در سفر به بوشهر انجام دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار