فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع سفرها نوروزی تاکنون هیچ موردی از "بزه دیدگی" گردشگران در استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۵۸۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 25 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا بیداد از حضور نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در اماکن تاریخی و تفرجگاه های گردشگری استان در ایام نوروز خبرداد و اظهار کرد: این نیروها در محوطه تاریخی تاق بستان، بیستون، آناهیتا، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و کمپ های اسکان گردشگران اقدام به گشت زنی مستمر می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در بازار کرمانشاه که بافت آن چهار کیلومتر طول دارد و در این ایام گردشگران بسیاری برای خرید سوغات به آنجا مراجعه می کنند، نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی گشت زنی تلفیقی دارند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه از آغاز سفر های نوروزی تا امروز (5 فروردین) امنیت کامل گردشگران را در استان تامین کرده ایم، تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی مبنی بر بزه دیدگی، سرقت و زورگیری از گردشگران گزارش نشده است.

وی همچنین به بحث حفاظت از آثارتاریخی استان در ایام نوروز پرداخت و گفت: علاوه بر تامین امنیت گردشگران، حفاظت از آثار تاریخی استان را در نوروز 97 تشدید کرده ایم.

بیداد خاطرنشان کرد: تا امروز(یکشنبه) گزارشی نیز مبنی بر تخریب آثار تاریخی استان نداشته ایم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار