رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور:
رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور گفت: روزانه ۷ هزار عضو جوان هلال احمر در یک هزار پایگاه ثابت و سیار نوروزی هلال احمر در سراسر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 22 March 2018

مسعود حبیبی در حاشیه بازدید از «پویش ملی نه به تصادفات» جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مباحثی که در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی دنبال می‌کنیم ایمنی است.

وی افزود: ۷۰ درصد تصادفات عامل انسانی دارد و ۴۰ درصد تصادفات به علت خستگی و خواب‌آلودگی است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: تعداد ۷۰۰ پست ثابت و ۳۰۰ پست سیار سامانه سحاب جوانان دوچرخه سوار که فعالیت های بشردوستانه و امدادی انجام می‌دهند در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۹۷ کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور را بر عهده دارند.

حبیبی با بیان اینکه " پویش ملی نه به تصادفات " با اهداف بشردوستانه برپا شده تا به حفظ جان و سلامت انسان‌ها کمک کنیم، گفت: یکی از بهترین کارهایی که می‌توانیم بکنیم تلاش برای کاهش آمار تصادفات و تلفات حوادث جاده‌ای است.

وی بیان کرد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جوانان هلال احمر دست به دست هم دادند و " پویش نه به تصادفات "ایجاد کردند تا به رانندگان در خصوص رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و قوانین راهنمایی و رانندگی تذکر داده و در زمان خواب آلودگی و خستگی استراحت کنند.

۲۰ هزار عضو سازمان جوانان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۹۷ در سراسر کشور با جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار