معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان گفت:هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی با تلاش و زحمات شبانه روزی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر لرستان آغاز به فعالیت کرد.
کد خبر: ۵۸۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 21 March 2018
 حمید جمشیدی معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگازان بیان کرد:هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با تلاش و زحمات شبانه روزی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر لرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در هجدهمین مرحله طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر لرستان با پرپایی 16 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تلاش خود را برای بهبود رفتار ترافیکی و کاهش تصادفات آغاز کرده است.

 معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نورزی با تلاشی مضاعف جهت کاهش تصادفات رویکرد خود را به نمایش گذاشته است تا بتواند گامی محکم و استوار برای کاهش تلفات انسانی در حوادث جاده ای بردارد.

 جمشیدی گفت: استان لرستان با قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب کشور سالانه پذیرای میلیونی مسافران است که جمعیت هلال احمر لرستان تلاش دارد در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی بتواند اقدامات مطلوبی را جهت بهبود رفتار ترافیکی با استفاده از تمام خدمات این طرح بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار