در آستانه سال جدید انجام شد؛
نمایشگاه بزرگ ربیع الانام در آستانه سال جدید با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران در شبستان امام هادی(ع) این مسجد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 20 March 2018

به گزارش تابناک قم، نمایشگاه بزرگ ربیع الانام پیش از ظهر سه‌شنبه با حضور حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و جمعی از خادمان این مکان مقدس در شبستان امام هادی(علیه السلام) آغاز به کار کرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه با مسئولین غرفه‌های برپا شده گفت‌وگو کرد.

این نمایشگاه در سه حوزه اصلی، فرعی و معرفی فعالیت‌های مسجد در ایام نوروز فعالیت خواهد کرد. در بخش اصلی و با همکاری با برخی از دفاتر و سازمان‌های فعال در حوزه مهدویت ازجمله مرکز تخصصی مهدویت، آینده روشن، مشق عهد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تلاش شده است تا در جهت ارائه مباحث مهدویت، جایگاه امامت در نظام اعتقادی اسلام، معرفی امام زمان (علیه‌السلام)، زمینه‌سازی ظهور، انتظار، غربت امام، آسیب‌شناسی مهدویت، علائم و شرایط ظهور و مدینه فاضله گام برداشته شود.

در بخش فرعی این نمایشگاه و با همکاری نهادها و مراکزی همچون حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، مجمع جهانی اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، دانشگاه ادیان و مذاهب، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و موسسه مصاف تلاش شده است تا ارزش‌های اسلامی و سبک زندگی مهدوی در قالب‌های تجسمی و هنری به منصه ظهور گذاشته شود.

در بخش سوم این نمایشگاه نیز سعی شده است تا زائرین عزیز با نوع فعالیت‌ها و برنامه‌های مسجد مقدس جمکران که از ابتدای سال جاری تاکنون اجراشده است آشنا شوند و در جریان حجم فعالیت‌ها و نوع خدمتی که از سوی خادمین این مسجد مقدس ارائه می‌گردد قرار گیرند.

نمایشگاه ربیع الانام تا ۱۵ فروردین در معرض بازدید مسافران و زائران نوروزی این مکان مقدس قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار